Ervaringen Scribbr nakijkservice?

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

raket

Ervaringen Scribbr nakijkservice?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-18 11:29

Heeft er iemand ervaring met de nakijkservice van Scribbr? Ik overweeg mijn onderzoeksverslag na te laten door de Scribbr nakijkservice. Op hun site staan lovende recencies, maar ja dat is hun eigen site. Het is best prijzig, maar als het goed is, is het me dat wel waard.
Ik ga een drukke, intensieve periode tegemoet. En het in 1x halen zou erg fijn zijn.

Suuszels

Re: Ervaringen Scribbr nakijkservice?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 12:09

Ik heb het zelf niet gedaan maar diverse klasgenoten wel. Die waren er erg blij mee en hebben veel correcties gekregen en hierdoor het bijvoorbeeld concreter kunnen maken.
Ik had zoiets van stel ik haal de eerste kans niet dan gooi ik hem op scribbr. Ik was toen best zeker van mijn verslag, kon redelijk zeker zeggen dat het goed in elkaar zat maar als je zelf een beetje twijfelt dan is het wel handig.

Op zoek naar een leuke fotoshoot, omgeving Ridderkerk?http://www.SuzanneFotografie.nl :wave:

Benieuwd naar mijn fotografie?

raket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-18 13:12

Echt twijfelen doe ik niet, maar ik heb mijn onderzoek wel aan moeten passen omdat ik te weinig patienten had om te includeren. Ik ga een aantal ingrepen aan mijn longen krijgen en ik wil er dan gewoon vanaf zijn.
Maar goed om te horen dat je klasgenoten er iets aan hebben gehad. Ik heb komende week een gesprek met mijn docente en ik zal eens peilen hoe ik er voor sta.
Bedankt voor je antwoord!

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 19:37

Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen, twijfel ook om het te laten nakijken. Het kost wel flink wat geld maar toch wel heel fijn om het gewoon in een keer te halen..

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 15:02

Ik heb mijn scriptie ook laten nakijken door Scribbr en ik vond het het echt wel waard! Ik ben zelf goed in Engels (mijn opleidingen zijn in het engels) maar een native haalt er toch nog altijd zo veel stijlfouten uit! Echt op elke pagina stonden wel 50 comments naar mijn idee. daarnaast checken ze inderdaad ook of al je argumenten goed zijn onderbouwd, of alles concreet is, of er niks dubbelop staat, of alles logisch is, je bronnen kloppen etc. etc.

Ik had ook voor de extra optie gekozen waar ze nog de ''rode draad'' van je verhaal gingen checken ofzo maar daar heb ik niet zo veel aan gehad haha. Volgens mijn corrector was mijn verhaal namelijk erg goed en interessant en had hij weinig verbeterpunten en kritiek, maar daar dachten mijn daadwerkelijke examinatoren anders over haha

maar ik zou het dus zo nog een keer doen, behalve die rode draad check dan :P

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie