Voor mijn afstuderen doe ik een onderzoek naar het bestaansrecht van hippische verenigingen in Overijssel. Hierbij zou ik wel wat hulp kunnen gebruiken bij het invullen van mijn enquête. Voor dit onderzoek ben ik mensen nodig die doen aan paardensport (in welke vorm dan ook) zoals dressuur, springen, eventing, mennen maar ook juist de ruiters die houden van recreatief rijden en buitenritjes! De enige eis is dat je in Overijssel moet wonen.
Ik ben voor het invullen van mijn enquête opzoek naar mensen die wel lid zijn van een vereniging maar ook mensen die GEEN lid zijn van een vereniging omdat ik ook graag wil weten waarom jullie dat niet zijn.
Invullen kost slechts enkele minuten. Tips, opmerkingen en vragen zijn natuurlijk altijd welkom. De enquête kan je vinden onder de volgende link : http://www.thesistools.com/web/?id=546731
Dankjewel voor het invullen en de positieve reactie. Ik vind het zelf ook een erg leuk onderwerp. En merk onder de respondenten dat veel mensen dit ook erg leuk vinden en benieuwd zijn naar de uitslag.
Helaas zit ik nog niet helemaal aan een voldoende respondenten. Dus mochten er nog Overijsselse bokkers zijn die mij een handje willen helpen zou ik dit enorm waarderen.
Omdat ik ook onderzoek doe naar hippische verenigingen, en ik ook vanuit de verenigingen nog niet voldoende respons heb, zou ik het ook graag horen wanneer er bokkers in het bestuur zitten van een vereniging in Overijssel en mij een handje willen helpen door het invullen van een andere enquête.
Dank voor de tip over de discipline endurance. Ik kan hem helaas niet meer toevoegen aan de enquête dus ga het bij de verwerking van mijn onderzoek benoemen.
Ik ben nog steeds opzoek naar respondenten. En voornamelijk vanuit verenigingen. Dus mochten er nog mensen zijn die mij een handje willen helpen zou dat heel fijn zijn.