Welke kwaliteiten zijn hiervoor belangrijk en ga ik best via een interimkantoor of gewoon langs op maneges/pensionstallen?
Ik ben 21 jaar, rijd al paard sinds mijn 7 jaar ofzo en zit nu aan oefeningen zoals appuyeren, wijken, schouder binnen/buitenwaards, achterwaarts,...
Die oefeningen enzo doen er misschien niet veel toe maar ik wil maar zeggen dat ik intussen wel weet hoe ik een paard moet verzorgen, hoe het eraan toegaat op stal en mijn handen wel vuil durf maken.
Ik studeer deze zomer af met een masterdiploma criminologie en wil de selectieprocedure voor politieschool doorlopen. Dat duurt gemiddeld en jaar en dat jaar zou ik dus graag opvullen als stalhulp.
Ik ben begonnen als babysitter op mijn 14e en op mijn 16e ben ik beginnen werken in de Action waar ik nu nog steeds werk (nuja, even 5 maanden niet want ik ben op uitwisseling naar Zweden

Ik heb zelf ook enkele maanden een paard geleased en ben van plan een paard te kopen na het eerste half jaar politieschool. (Dat is te doen in Brussel en daar betaal je 600euro/maand voor je stal, kan ik beter even wachten.

Ik ben vlot, werk graag buiten en houd het graag netjes op stal.
Ik heb ook een auto dus bereikbaarheid is geen probleem.
Zijn er nog dingen die belangrijk zijn volgens jullie of dingen waar ik beter over kan nadenken/bijleren?
Het leek me eerst allemaal nogal onhaalbaar gezien hier waarschijnlijk 80% ooit stalhulp wilde worden maar ik zie online toch al een aantal vacatures dus het lijkt me wel een kansje waard.