Ik hoop dat dit topic hier goed staat en het toegestaan is om dit te vragen

Voor mijn thesis (Universiteit Antwerpen, Biologie) vergelijk ik de voorbenen van paarden, zebra's en ezels. Ik kijk hierbij oa naar de proporties, masse, inertiemoment van de verschillende beenderen.
Nu is het dus de bedoeling dat ik foto's heb van zoveel mogelijk verschillende types paarden en pony's.
En ik dacht, waar vind je nu meer paarden dan op bokt

Ik zou dus jullie hulp willen vragen... Ik ben vooral nog op zoek naar shetlanders/minipaardjes, koudbloeden (Tinker, Fjord, trekpaard,... valt allemaal hieronder) en misschien ook nog een aantal volbloeden (Arabisch/Engels) maar andere "types" paarden zijn zeker ook nog welkom.
Wat ik nodig heb is eigenlijk vrij simpel: foto's van de voor- en zijkant, waarop je het volledige voorbeen ziet (of verschillende "detail"fotos van hoef enz. ) met in de foto ook iets dat ik kan gebruiken om de foto's te kalibreren/schalen.
Denk aan een meetlat of ruitjespapier er naast houden of gewoon opmeten hoe hoog een aantal bakstenen zijn in de muur waar je zeker weet is dat mooi meegenomen, maar het hoeft niet.
Voorbeeld:

Zouden er dus bokkers zijn die me kunnen helpen met wat foto's van hun paarden? Bokt zal uiteraard bedankt worden voor de hulp in mijn eindwerk

Als er nog vragen zijn, stel ze gerust

Alvast bedankt!