[ENQ] Jij en je huisdier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JesdaJinn

Berichten: 10443
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: [ENQ] Jij en je huisdier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 19:54

Ingevuld voor 2 honden

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Re: [ENQ] Jij en je huisdier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 19:57

Ingevuld voor 2 honden, 1 kat en 2 slangen

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-18 23:11

Bedankt allemaal voor het invullen! *\o/*

Freggle_Edge schreef:
Ingevuld
Ik zou de enquête de volgende keer wel wat uitgebreider doen want hier krijg je nooit alle info mee die je wilt.


Ik wil echt niet stom over komen maar het is mijn onderzoek en ik kan denk ik zelf het best beoordelen of ik met deze enquete de info krijg die ik wil ja of nee.
De enquete is simpel, maar de antwoorden die ik hiermee krijg hoeven ook echt niet meer dan dit te zijn. Ik ben in ieder geval erg blij met alle respons en de antwoorden die gegeven zijn (mijn docent trouwens ook). ;)
Maar evengoed bedankt voor de tip. :)

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-18 23:14

LoveUggs schreef:
Ik heb hem ook ingevuld maar bij die laatste vraag haalde ik dus dingen als ondeugend en speels in mijn hoofd en bedacht me dan weer; dat zijn geen emoties maar dat is karakter. Ik vond die ook heel lastig maar ervaar wel emoties bij mijn katten. Een simpel voorbeeld heb ik ingevuld. Als een van mijn katten blij is ons weer te zien gaat meneer koprollen maken, gaat languit op de grond liggen knorren en kopjes geven.


Is ook een moeilijke vraag hoor, vooral als je even na moet gaan wat je zelf nou precies ervaart. Bedankt voor de uitleg!

Freggle_Edge

Berichten: 2117
Geregistreerd: 20-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 00:03

borstnoot schreef:
Bedankt allemaal voor het invullen! *\o/*

Freggle_Edge schreef:
Ingevuld
Ik zou de enquête de volgende keer wel wat uitgebreider doen want hier krijg je nooit alle info mee die je wilt.


Ik wil echt niet stom over komen maar het is mijn onderzoek en ik kan denk ik zelf het best beoordelen of ik met deze enquete de info krijg die ik wil ja of nee.
De enquete is simpel, maar de antwoorden die ik hiermee krijg hoeven ook echt niet meer dan dit te zijn. Ik ben in ieder geval erg blij met alle respons en de antwoorden die gegeven zijn (mijn docent trouwens ook). ;)
Maar evengoed bedankt voor de tip. :)


Ik formuleer het verkeerd. Je zult er wellicht de info mee krijgen die je wilt.
Je krijgt alleen nog steeds geen reëel beeld van wat mensen uitgeven aan hun dier.
Dan zou je de vragen toch op moeten splitsen.
BV: Ik geef aan mijn paard uiteraard meer dan €100 per maand uit. Maar aan mijn katten bij lange na niet.

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-18 00:13

Freggle_Edge schreef:
Ik formuleer het verkeerd. Je zult er wellicht de info mee krijgen die je wilt.
Je krijgt alleen nog steeds geen reëel beeld van wat mensen uitgeven aan hun dier.
Dan zou je de vragen toch op moeten splitsen.
BV: Ik geef aan mijn paard uiteraard meer dan €100 per maand uit. Maar aan mijn katten bij lange na niet.


Misschien worden de antwoorden van de enquete beïnvloed door deze opmerking, vandaar de spoiler.

Spoiler:
Ik hoef eerlijk gezegd niet precies te weten hoeveel mensen aan hun dieren uitgeven.
Deze vraag is meer inleidend bedoeld zodat de invullers even nadenken over de kosten voor hun dier, om later te kunnen constateren of ze denken dat ze hun dier(en) te veel verwennen ja of nee. (de vraag waar het mij wel dus om gaat). Ik had inderdaad ook kunnen typen: ''oke jongens, denk even allemaal goed na wat je aan je dier uitgeeft zodat je de volgende vraag wat beter kunt beantwoorden'', maar ik dacht dat als ik er een vraag van zou maken er misschien iets dieper over na gedacht zou worden.