[ENQ] Jij en je huisdier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

[ENQ] Jij en je huisdier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-18 01:13

Hoi!

Ik studeer aan de Fotovakschool, en ik ben voor een langlopende schoolopdracht een klein onderzoek aan het doen. Ik zou graag zien hoe anderen over dit onderwerp denken, voor het onderzoek wat ik doe voordat ik daadwerkelijk aan de fotografie begin.
Het is een beetje moeilijk om uit te leggen waar de enquete precies over gaat, maar ik denk dat ''verzorging en emoties van (huis)dieren'' het duidelijkst is..?

Het duurt maximaal 5 minuutjes en de enquete is erg simpel.

Alvast heel erg bedankt!!

https://www.survio.com/survey/d/A6F1P1M8J4F7T1H9P

Edit: de enquete is 100% anoniem!!

Veraaaaah

Berichten: 2334
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: [ENQ] Jij en je huisdier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 02:24

Heb hem ingevuld voor je!

beetje22

Berichten: 120
Geregistreerd: 23-01-15
Woonplaats: Arnhem en omstreken

Re: [ENQ] Jij en je huisdier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 06:59

Ik ook!

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: [ENQ] Jij en je huisdier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 07:09

Ingevuld. Succes met je opdracht

frutsel05

Berichten: 118
Geregistreerd: 06-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 07:13

Heb hem ook ingevuld

marley93

Berichten: 6040
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: [ENQ] Jij en je huisdier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 07:26

Ingevuld! Leuke enquête. :)

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70648
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [ENQ] Jij en je huisdier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 07:35