[ENQ] Jij en je huisdier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

[ENQ] Jij en je huisdier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-18 01:13

Hoi!

Ik studeer aan de Fotovakschool, en ik ben voor een langlopende schoolopdracht een klein onderzoek aan het doen. Ik zou graag zien hoe anderen over dit onderwerp denken, voor het onderzoek wat ik doe voordat ik daadwerkelijk aan de fotografie begin.
Het is een beetje moeilijk om uit te leggen waar de enquete precies over gaat, maar ik denk dat ''verzorging en emoties van (huis)dieren'' het duidelijkst is..?

Het duurt maximaal 5 minuutjes en de enquete is erg simpel.

Alvast heel erg bedankt!!

https://www.survio.com/survey/d/A6F1P1M8J4F7T1H9P

Edit: de enquete is 100% anoniem!!

Veraaaaah

Berichten: 2334
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: [ENQ] Jij en je huisdier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 02:24

Heb hem ingevuld voor je!

beetje22

Berichten: 120
Geregistreerd: 23-01-15
Woonplaats: Arnhem en omstreken

Re: [ENQ] Jij en je huisdier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 06:59

Ik ook!

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: [ENQ] Jij en je huisdier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 07:09

Ingevuld. Succes met je opdracht

frutsel05

Berichten: 118
Geregistreerd: 06-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 07:13

Heb hem ook ingevuld

marley93

Berichten: 6040
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: [ENQ] Jij en je huisdier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 07:26

Ingevuld! Leuke enquête. :)

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70648
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [ENQ] Jij en je huisdier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 07:35

Ingevuld, alleen moet je een toelichting geven wanneer je nee hebt ingevuld terwijl bij de vraag staat dat dit alleen moet wanneer je ja hebt ingevuld.

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: [ENQ] Jij en je huisdier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 07:43

Beetje raar dat je bij iedere vraag kan antwoorden dat je geen huisdier hebt. Je zou na de eerste keer de enquete moeten kunnen afsluiten.

01San

Berichten: 18752
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 07:46

Ingevuld +:)+

_Floortje

Berichten: 1349
Geregistreerd: 06-04-14
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 07:46

Ingevuld

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-18 07:49

NatasjavE schreef:
Beetje raar dat je bij iedere vraag kan antwoorden dat je geen huisdier hebt. Je zou na de eerste keer de enquete moeten kunnen afsluiten.


Klopt, alleen dat lukte me helaas niet bij het maken van de enquete, vandaar deze omslachtige oplossing.


C_arola schreef:
Ingevuld, alleen moet je een toelichting geven wanneer je nee hebt ingevuld terwijl bij de vraag staat dat dit alleen moet wanneer je ja hebt ingevuld.


Klopt, ook hierbij geldt dat het niet helemaal lukte zo'n vraag uit te schakelen wanneer nee was in gevuld.


Bedankt allemaal voor het invullen!

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: [ENQ] Jij en je huisdier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 07:52

Oh zo. Ja dan snap ik het.

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 07:57

Ik heb hem ingevuld voor je. Ik vond het wel moeilijk om mijn mening weer te geven met weinig karakters om te typen. (De lengte van het antwoord)

Nagini
Berichten: 11282
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: [ENQ] Jij en je huisdier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 08:00

Leuk, heb m ingevuld!

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-18 08:02

Tivoli schreef:
Ik heb hem ingevuld voor je. Ik vond het wel moeilijk om mijn mening weer te geven met weinig karakters om te typen. (De lengte van het antwoord)


Yes, dat dacht ik ook al! Helaas kon ik qua karakters niet een hoger getal dan 999 invullen. Ik denk dat dit, en bovenstaande opmerkingen wél te veranderen zijn als ik een premium abonnement zou aanschaffen, maar dat ben ik eerlijk gezegd niet van plan. Evengoed bedankt dat je het geprobeerd hebt!

Edit: ik zie nu net dat in totaal ''maar'' 100 mensen de enquete in kunnen vullen, ook al zo handig. Eens kijken of ik ook daar een omweg voor kan vinden. <<)
Edit 2: niet gelukt.. -O-

SayaJones

Berichten: 11939
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: [ENQ] Jij en je huisdier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 08:12

Heb hem net ook ingevuld! Leuke maar simpele enquete!

Ben wel benieuwd waar je onderzoek precies over gaat aangezien ik fotovakschool en dierenemoties niet heel goed kan linken behalve dan hoe je ze op de foto kunt leggen :))

butengeweun

Berichten: 3662
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: voorne putten

Re: [ENQ] Jij en je huisdier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 08:20

vraag nummer 8 is wel wat lastig mijn kat kost niet zo veel als mijn paard. :Y) kat geef ik alleen eten en grid aan uit. Maand stalling van mijn paard onderhoud ik zonder gekke kosten mijn kat het hele jaar.

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-18 08:24

SayaJones schreef:
Heb hem net ook ingevuld! Leuke maar simpele enquete!

Ben wel benieuwd waar je onderzoek precies over gaat aangezien ik fotovakschool en dierenemoties niet heel goed kan linken behalve dan hoe je ze op de foto kunt leggen :))


Ik wil een project gaan beginnen over (verwende) dieren. Echter ben ik nog aan het twijfelen tussen verwende dieren, of dieren en emoties, omdat wij mensen heel snel de neiging hebben ongebruikelijke emoties in onze dieren te zien, dieren als een gelijke van onszelf te zien.
Heel leuk idee, maar klopt mijn conclusie/idee wel? Vandaar de enquete.

Het is natuurlijk helemaal niet erg als je je dier wat te veel verwend, of je af en toe een emotie in je dier ziet waar je zelf blij van wordt, maar het is wel een erg leuke verandering ten opzichte van vroeger (toen honden puur waren om te waken, katten om muizen te vangen en paarden om te werken op het land).

Ik wil mijn foto's dan zo maken dat we hier over na gaan denken, verandering wil ik niet teweeg brengen, want ik denk dat het voor dieren nu beter is dan 100 jaar geleden. Maar het zou leuk zijn als de kijkers van de foto's er heel eventjes bij stil zouden staan.

butengeweun schreef:
vraag nummer 8 is wel wat lastig mijn kat kost niet zo veel als mijn paard. :Y) kat geef ik alleen eten en grid aan uit. Maand stalling van mijn paard onderhoud ik zonder gekke kosten mijn kat het hele jaar.


Bedankt voor je toelichting!

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 08:30

Ik heb het ingevuld maar vond het wel lastig, ik heb twee totaal verschillende huisdieren (paard en slang). Bij de vraag hoe heeft je huisdier het bij jou wilde ik eigenlijk verschillende cijfers geven maar dat was geen optie.

Dee_Es

Berichten: 3667
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 08:31

butengeweun schreef:
vraag nummer 8 is wel wat lastig mijn kat kost niet zo veel als mijn paard. :Y) kat geef ik alleen eten en grid aan uit. Maand stalling van mijn paard onderhoud ik zonder gekke kosten mijn kat het hele jaar.


Hier liep ik ook tegenaan, deze vraag zou iets verder verduidelijkt kunnen worden. Kosten voor alle dieren of voor 1? En welke kosten dan? Voer, grit, pension, dierenarts?

Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Re: [ENQ] Jij en je huisdier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 08:36

Ingevuld!

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-18 08:36

Dee_Es schreef:
butengeweun schreef:
vraag nummer 8 is wel wat lastig mijn kat kost niet zo veel als mijn paard. :Y) kat geef ik alleen eten en grid aan uit. Maand stalling van mijn paard onderhoud ik zonder gekke kosten mijn kat het hele jaar.


Hier liep ik ook tegenaan, deze vraag zou iets verder verduidelijkt kunnen worden. Kosten voor alle dieren of voor 1? En welke kosten dan? Voer, grit, pension, dierenarts?


Ik heb een optie ''anders'' toe gevoegd, mocht iemand dit toe willen lichten.
Verder vind ik het ook wel interessant wat je zelf denkt dat het beste is om in te vullen, dat is natuurlijk wat leuk is om mee te nemen in combinatie met alle andere antwoorden.
Bedankt voor de feedback!

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 08:37

Ingevuld. Succes!

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Re: [ENQ] Jij en je huisdier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 08:48

Ingevuld!

Diane_

Berichten: 1985
Geregistreerd: 28-08-07
Woonplaats: Woudenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 08:48

Ingevuld! Door verschillende diersoorten heb ik inderdaad ook telkens de optie 'Anders' gebruikt, bijvoorbeeld bij de kosten. Paarden zijn inderdaad ietsje duurder. :)