Wat op verjaardagskaart medewerkers zetten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fortitude

Wat op verjaardagskaart medewerkers zetten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-18 13:38

Hi Bokkers,

Ik heb echt een gigantisch probleem! Ok ok, probleempje :')

Aan mij de taak om de verjaardagskaarten voor onze medewerkers te schrijven. Hartstikke leuk, maar ik wil niet dit jaar exact hetzelfde erop schrijven als voorgaande jaren gedaan is. Helaas is het niet haalbaar om een persoonlijke wens erop te zetten, we hebben 130+ medewerkers waarvan ik een deel alleen van gezicht ken (dat heb je in de horeca, dan zie je lang niet iedereen :')) en helaas zwem ik ook niet in de tijd :D .

Ik zoek iets dat niet te lang, vrij simpel en niet al te informeel is.

Hiervoor stond erop: van harte gefeliciteerd! Maak er een topdag van! Je collega's van (bedrijf).

Zijn er nog Bokkers die hier iets meer inspiratie voor hebben misschien? :o

Veel verder dan '(bedrijf) wenst je een fantastische verjaardag toe!' ben ik nog niet gekomen :=

In ruil? Mijn eeuwige dankbaarheid! *\o/*

rien10

Re: Wat op verjaardagskaart medewerkers zetten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 13:40

Als het regent: Ik hoop dat je een beetje mooi weer krijgt op je verjaardag.
Als het mooi weer is: Geniet van deze zonnige dag!

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-18 13:42

rien10 schreef:
Als het regent: Ik hoop dat je een beetje mooi weer krijgt op je verjaardag.
Als het mooi weer is: Geniet van deze zonnige dag!

Ik schrijf ze een of 2 maanden van te voren en helaas kan het onderhand in Nederland zelfs nog sneeuwen in juli volgens mij _O-

Wel een heel leuk idee! :j

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 13:57

Oh, twee maanden van tevoren is een beetje lastig idd.

Corneeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 14:18

Een fijne verjaardag toegewenst namens al je collega's van (bedrijf) of misschien 'Al je collega's van (bedrijf) wensen je een fijne verjaardag. Of zo iets. Ik zou het heel moeilijk vinden :')

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 14:25

Aanspreken met hun voornaam. En verder zou ik een leuke standaard felicitatie aanhouden en ieder jaar een andere standaard felicitatie verzinnen, zodat niemand 2x dezelfde felicitatietekst ontvangt.

Je kent niet iedereen persoonlijk. De een een persoonlijke felicitatie sturen en de ander niet omdat je die niet persoonlijk kent, zorgt voor ongelijkheid. Ik zou iedereen een gelijke kaart sturen. Degenen die je persoonlijk tegenkomt rond diens verjaardag, geef je zowiezo een hand toch?

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 14:28

je ziet er nog goed uit ondanks je leeftijd. groetjes je collega's
:')

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 14:29

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 14:31

Boras schreef:
Aanspreken met hun voornaam. En verder zou ik een leuke standaard felicitatie aanhouden en ieder jaar een andere standaard felicitatie verzinnen, zodat niemand 2x dezelfde felicitatietekst ontvangt.

Je kent niet iedereen persoonlijk. De een een persoonlijke felicitatie sturen en de ander niet omdat je die niet persoonlijk kent, zorgt voor ongelijkheid. Ik zou iedereen een gelijke kaart sturen. Degenen die je persoonlijk tegenkomt rond diens verjaardag, geef je zowiezo een hand toch?

Slim plan

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-18 14:58

YellowCorn schreef:
Een fijne verjaardag toegewenst namens al je collega's van (bedrijf) of misschien 'Al je collega's van (bedrijf) wensen je een fijne verjaardag. Of zo iets. Ik zou het heel moeilijk vinden :')

Dankjewel! Ik vind het ook heel moeilijk, maar denk inderdaad dat ik voor nu zoiets ga doen. Tenzij iemand nog iets geniaals bedenkt :')

Boras schreef:

Uiteraard krijgt iedereen hetzelfde! Ongeacht leeftijd, functie of wat dan ook :j

Toen mijn collega het nog deed zat er teveel verschil tussen, daarom heb ik de klus vorig jaar ergens gekregen. En toen heb ik dus een saaie oude tekst 'gestolen' (van iemand die het jaren geleden deed) omdat ik het toen echt véél te druk had :) Nu heb ik er wel wat tijd voor om wat te bedenken en ik wil inderdaad niet 2x hetzelfde sturen.

Anne_mieke88 schreef:
je ziet er nog goed uit ondanks je leeftijd. groetjes je collega's
:')

De gemiddelde leeftijd is ongeveer 17 of zo _/-\o_ _O-

Boras schreef:

Ik had er al veel versleten, maar deze nog niet. Hier heb ik wat aan, dankje!