Ben al flink zelf aan het zoeken geweest, maar op de een of andere manier is alles het nét niet.
Op mijn werk zitten we midden in een fusieproces en in april zullen wij vanuit beide werkgevers een teamdag organiseren. Het doel van de dag is: proces/werkwijze voor komend jaar helder krijgen, taakverdeling bespreken (wie gaat wat doen, maar ook: hoe worden we een zelfsturend team) en daarnaast willen we ook een persoonlijk tintje om elkaar wat beter te leren kennen.
Het gaat dus niet puur en alleen om een leuk dagje uit qua teambuilding waarbij je bijv. een escaperoom gaat doen, we moeten echt ook met elkaar aan de slag met deze onderwerpen.
Nu ben ik op zoek naar tips! Wat zoek ik?
-Tips voor leuke/goede coaches die ons hierbij zouden kunnen helpen. We willen niet per se volgens een bepaalde 'methode' te werk gaan en onze eigen onderwerpen moeten echt centraal staan.
-Tips om collega's onder elkaar een beetje beter/persoonlijker te leren kennen. Afgezaagde dingen als 'neem een voorwerp mee en vertel hier wat over' zijn al zo vaak gedaan, ik zoek echt iets originelers. Heb al gedacht aan een korte powerpoint over jezelf maken, maar dit vergt weer best wat voorbereidingstijd, en door het fusieproces hebben we het juist al druk. Ook aan gedacht om allemaal iets te eten mee te nemen (gekocht of zelfgemaakt) en uit te leggen waarom je juist dat heb gekozen, maar wil dan nog iets extra's. We hebben verder een vrij informele werksfeer, maar vormen straks dus een nieuw team dat elkaar nog niet super goed kent.
-Tips voor leuke/mooie/bijzondere vergaderlocaties in het midden van het land
-Allerhande andere bijzondere/originele ideeën die je te binnen schieten.
Wie heeft er ooit met het werk wat leuks gedaan waar wij nog niet aan gedacht hebben?