Ik ben gevraagd om voor een leuke nieuw bruin engels cafe een creatieve naam te bedenken.De pub gaat als kantine rustruimte voor stagiaires dienen. Zouden sommigen met leuke ideeën mij kunnen helpen.
Het word een bruine pub het mooiste is een naam in het Engels die te maken heeft met schapen drijven, border collie of met schapen of met de naam herder (shepherd) er in verwerkt Er zijn een heleboel creatievelingen hier op bokt die vast een hele leuke naam kunnen bedenken. We hebben al een lijstje. Namen die bedacht zijn al. Drunk shepherd The evil ewe The herding Shepherd.
Ik ben ideenloos ik zou zeggen brand los.
Laatst bijgewerkt door fenja op 27-02-18 18:56, in het totaal 2 keer bewerkt
Wat je ook doet, spel het wel als shepherd als je dat woord gebruikt, niet shepperd Als je het helemaal traditioneel wilt houden qua naam voor een pub, dan moet je een naam nemen die duidelijk met een plaatje uit te beelden is. De manier waarop pubs hun naam krijgen stamt namelijk uit de tijd dat de meeste klanten ongeletterd waren, en er óf een bord met duidelijke afbeelding voor de deur werd gehangen (bord met wit paard: white horse, vos en hond: fox and hound, bijvoorbeeld), of een voorwerp, zoals de copper kettle, black boot, etc.