Ik heb meerdere topics doorgelezen over HRM studies, maar ik heb toch behoefte aan persoonlijk advies.
Ik ben van plan een HRM deeltijd studie op de Haagse hogeschool te volgen. Mijn huidige baan is ideaal om mijn opdrachten bij te doen. Tenminste, voor zover ik dat kan inschatten van de open dag en via internet. Ik werk in den haag, dus de locatie is mede daarom gekozen. Plus het feit dat ze hier de studie alleen op maandag geven, wat prettig is met plannen. Ik moet namelijk 7 dagen per week beschikbaar zijn voor mijn baan. Kan dan 1 vaste vrije dag aanvragen.
Helaas lukt het mij (waarschijnlijk) niet om vrij te krijgen van mijn werk om de meeloopdag bij te wonen. Super jammer, want dit geeft een goed beeld over de inhoud van de studie.
Mijn grootste zorg is of ik de studie aan kan en af kan maken. Ik heb vmbo-kader, Mbo 4 en mijn propedeuse van de kunst academie. Doorzetten kan ik wel. Herkansingen pak ik ook met beide handen aan. Maar voorheen heb ik alleen hele praktische studies gedaan. Is dit niet veel moeilijker?
wie o wie kan mij informeren over de opdrachten die je krijgt, tentamens, projecten? Het liefst met een soortgelijke achtergrond als ik (hbo)?