Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maartje1990 schreef:Is er geen risico dat ze jou dan gaan terugpakken?
KittyDylan schreef:mina_dero schreef:wij hebben een keer een stel jongens met mascara en lippenstift en staartjes rondlaten lopen
edit: ook omdat wij een straf mochten verzinnen
Jurkjes laten dragen
Ellentjuh12 schreef:Ik vind het onverantwoord van de docent om jou een straf te laten bedenken. Hij/zij hoort dit als 'volwassene' op te lossen en dit niet over te laten aan jou.
Toothless schreef:Ik zou gewoon iets extreems doen: Zeg dat ze met gym een rondje moeten rennen in hun ondergoed ofzo. Laat ze maar boeten
Giolli schreef:Ellentjuh12 schreef:Ik vind het onverantwoord van de docent om jou een straf te laten bedenken. Hij/zij hoort dit als 'volwassene' op te lossen en dit niet over te laten aan jou.
Partypoeper. Docent zal heus wel toezicht houden op de mate van de straf die TS wilt geven.
Trouwens, je bericht voegt niets toe. Alsof TS naar docent gaat stappen en zegt; Ik vind het onverantwoord dat u mij een straf laat kiezen.
TS is jong, laat gaan joh..
Anders zou ik het niet posten. TS heeft al ruzie met een van deze jongens. Wellicht is ze zelf niet in staat de consequenties te overzien, wie weet worden de jongens wel boos? Ik denk dat een straf verzinnen niet tegen over pesterijen zou moeten staan omdat je hierdoor meer pesterijen in het leven kan roepen.