Ervaringen geld verdienen met Stuvia

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ervaringen geld verdienen met Stuvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 18:00

Hee allemaal!

Zag net weer een advertentie langskomen van Stuvia.
Nu schijnt het ook zo te zijn dat het mogelijk is samenvattingen te verkopen op Stuvia.nl.

Heeft iemand daar ervaringen mee? Op een andere sites lees ik wel dat ze relatief hoge transactiekosten rekenen, maar ja, als het wat geld oplevert.. :D

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 18:06

Anoniem schreef:
Hee allemaal!

Zag net weer een advertentie langskomen van Stuvia.
Nu schijnt het ook zo te zijn dat het mogelijk is samenvattingen te verkopen op Stuvia.nl.

Heeft iemand daar ervaringen mee? Op een andere sites lees ik wel dat ze relatief hoge transactiekosten rekenen, maar ja, als het wat geld oplevert.. :D

Ik heb afgelopen periode mijn samenvattingen er op gezet, dik 250 euro verdient :)
Je bepaalt zelf de prijs, en ziet meteen hoeveel stuvia er zelf van houdt. Wanneer je wil laten uitbetalen doen ze dit op maandag, ik heb dan meestal ook direct het geld op mijn rekening. Zeer betrouwbaar dus!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 18:07

Ik verkoop sinds vier jaar samenvattingen via Stuvia (samenvattingen die ik voor mijn eigen studie
heb gemaakt). Er gaat best een groot deel naar Stuvia zelf, maar over de jaren heen heb ik er toch best
wat aan over gehouden. Tot nu toe heb ik 350 euro verdiend (je kan het laten uitbetalen vanaf 10 euro,
wordt gewoon netjes gedaan). In totaal heb ik er 15 documenten opstaan. Als anderen je document hoog
scoren dan is de kans natuurlijk groter dat het verkoopt. Je kunt de prijs van de documenten zelf
bepalen en je ziet dan ook hoeveel er naar Stuvia zelf gaat.

Deze doet het bijvoorbeeld goed https://www.stuvia.nl/doc/218694/gedrag ... n-relaties
In totaal heb ik 179 documenten verkocht. Ik vraag er gemiddeld 4 euro voor, maar een groot deel
gaat dus naar Stuvia.

Ik heb ze verder ook nooit gepromoot onder medestudenten ofzo, maar als je dat doet kun je er best
wat meer uithalen denk ik!

Anoniem

Re: Ervaringen geld verdienen met Stuvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 10:56

Wat leuk, bedankt voor jullie reacties!
Ga het zelf ook maar eens overwegen.. :D

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 11:14

:oo wat een geld verdienen jullie daarmee Sem_ en SophieFT! Ik heb het zelf ook geprobeerd maar kwam niet verder dan een paar euro :') Misschien nog maar 's een poging wagen als ik dit zo hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 11:25

Hoe doen jullie dat? :oo

Ik heb altijd goede samenvattingen (hoor ik van medestudenten), maar ik verkoop amper iets op stuvia. Ik kom niet verder dan €7,00 totale opbrengst :=

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 12:03

Vooral promoten! Op de fb van je studie zetten en dat soort dingen!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 12:11

Ik heb zelf nooit iets gepromoot, gewoon geluk denk ik. :+
Maar ik heb ook wel 15 documenten erop staan en ben al 4 jaar lid. :j

Tegenwoordig verkoop ik bijna niks meer aangezien mijn samenvattingen ondertussen al wel wat
verouderd zijn en ik eigenlijk bijna geen leertentamens meer heb sinds 2 jaar.
Laatst bijgewerkt door Sem_ op 28-01-18 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 12:13

Ik heb er zojuist ook maar iets opgezet. Aankomend blok is de herkansing van het vak en ik had een 7.1 :Y) Wel maar 4 hoofdstukken, de andere wil ik nog gaan maken na mijn eigen tentamens deze week :')

Hoe bepalen jullie de bedragen? Ik heb deze erop gezet voor 4,- dus dat is 1,- per hoofdstuk. Ik heb nog geen hoge kwaliteit samenvattingen, maar nuttig zijn ze wel.

plantje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 16:33

Hmm ik ga daar ook maar mee aan de slag. Ik schrijf samenvattingen nog ouderwets met de pen, maar ik kan ze wel intypen als ik toch niets te doen heb (eventjes in de bus ofzo).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 22:44

KirstenHorse schreef:
Ik heb er zojuist ook maar iets opgezet. Aankomend blok is de herkansing van het vak en ik had een 7.1 :Y) Wel maar 4 hoofdstukken, de andere wil ik nog gaan maken na mijn eigen tentamens deze week :')

Hoe bepalen jullie de bedragen? Ik heb deze erop gezet voor 4,- dus dat is 1,- per hoofdstuk. Ik heb nog geen hoge kwaliteit samenvattingen, maar nuttig zijn ze wel.

Haha ik ben benieuwd naar je resultaten!

Jtragter schreef:
Hmm ik ga daar ook maar mee aan de slag. Ik schrijf samenvattingen nog ouderwets met de pen, maar ik kan ze wel intypen als ik toch niets te doen heb (eventjes in de bus ofzo).

Ja precies, dit doe ik ook altijd. Ook vind ik het vaak zo veel werk om werkelijk alles samen te vatten. :')
Ben er na een stuk of 30 pagina's wel goed klaar mee. :Y)