Ik zoek mensen die ervaring hebben met de opleiding docent en kennismaneger paarden sector op de aeres hogeschool in wageningen. (Voorheen stoas)
Ik heb toen ik van het vmbo afkwam de opleiding paardenhouderik gedaan begonnen op niveau 4 dat qua niveau ook haalbaar was alleen gestopt op niveau 2 aangezien ik een vaste baan kon krijgen en de opleiding me niet erg beviel... Heb nu 2.5 jaar gewerkt in de paarden en kom er nu toch achter (waar veel mensen me eerder voor gewaarschuwd hebben) dat alle dagen werken in de paarden + les geven (wat ik heel leuk vind) en de eigen paarden toch niet leuk is! En financieel ook lastig word in de toekomst (woon nu nog thuis en wil nu prima )
Dus spijt dat ik 1 opleiding paardenhouderij gedaan heb en 2 mijn school niet af gemaakt heb.
Dus kijken naar opleidingen etc etc.
Wil niet alleen maar op kantoor zitten en het liefst toch iets wat ik kan combineren met de paarden.
De bovenstaande opleiding leek mij dus ideaal!! En breed
Alleen loop ik heel erg tegen het niveau aan.
Denk dat de paard gerelateerde vakken en het leren voor de klas staan etc wel te leren valt en te doen is.
Alleen ben ik heel bang dat de vakken : natuurkunde, wiskunde en scheikunde op HBO niveau echt een struikelpunt gaan worden. Heb wiskunde enkel op vmbo gehad en was hier echt niet goed in + jaren niet meer gedaan. Natuurkunde en scheikunde wel op vmbo gehad maar ook een groot drama!
Nu moet ik wel toegeven dat ik eerder ook nooit serieus aan het leren ben geweest en het me weinig kon schelen.(niet slim dus achteraf)
Andere vakken zou ik ook wel mijn best voor moeten doen maar als ik daar voor ga zitten gaat me dat lukken!
Moet natuurlijk eerst mijn mbo 4 halen voor ik kan beginnen aan de opleiding dus kan er alvast wat worden voorbereid en opgehaald worden maar toch.... weet niet of ik het niveau aan kan.
Heeft iemand ervaring met die opleiding en kan mij vertellen of het heel pittig is, hoe het zit met begeleiding, hoe druk het al is als je het niveau makkelijk aan kan etc. Etc.
Alvast heel erg bedankt.

je moet goed tegen inleverdruk kunnen.