business plan

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

leuk idee? en is er vraag naar?

ja leuk idee en er is vraag naar
1 (20%)
ja leuk idee maar geen vraag naar
Geen stemmen
nee geen leuk idee maar wel vraag naar
Geen stemmen
nee geen leuk idee en geen vraag naar
4 (80%)

Totaal aantal stemmen: 5

koosje14

business plan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-17 22:56

hoooooooi allemaal!
ik en mijn vader hebben de laatste tijd zitten oriënteren over concourskasten voor internationale wedstrijden enzo. en we kwamen tot de conclusie dat die dingen ontiegelijk duur zijn...
maar toch hebben wij er echt een nodig! wij dachten dat er dus vast wel meer mensen zijn die dat ook vinden en ze ook veel te duur vinden toch? so here is the plan: <<)

ik heb zelf een heel pakket samengesteld van losse onderdelen die we dan in elkaar zetten(en ook ff in een paint editje gezet). die bestellen in en mijn vader dan voor je en zetten het in elkaar. vervolgens heb jij een mooie en (best) goedkope kast(vooral in vergelijking met andere concourskasten op internet := ). win-win situatie dus! maar de vraag is natuurlijk of hier vraag naar is en of mensen het een oke prijs vinden en of ze denken dat het wel of niet iets gaat worden >;) dus brand er op los! vertel me asjeblieft precies wat je er van vind! zie paintje van ontwerp/onderdelen hieronder...

groetjes koosje
oh ja, voor wie het wil weten: ja ik ben 13 jaar en ik probeer wat geld te verdienen := maar wel onder begeleiding van een verstandig iemand hoor! :')

Afbeelding
dit is het paint editje waar ik het over had. ik heb er even bij geschreven waar alles voor dient :)
die onderdelen maken wij dan aan de kast vast.

de prijzen zijn:
550 euro met alle onderdelen behalve de manden
575 euro met de manden

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 23:10

Ik zie ze op internet aangeboden voor minder dan 550 euro en nog afgeprijsd ook: https://www.cavalo.nl/concourskast-accento-mini.html. Ik zie ook dat een van de foto's in je paint hetzelfde is als de bovenkant van deze kast. Het lijst haast exact dezelfde kast.

Ik vind dat nog steeds een hoop geld. Prijs-kwaliteitverhouding speelt dan ook een rol. Als er dan zo'n uitgave wordt gedaan wil je ook meteen een kast die lang meegaat en aan je verwachtingen zal voldoen.

koosje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-17 08:44

xrivaldo: klopt! zie ik nu ook! ik snap helemaal wat je bedoeld...

siskeh

Re: business plan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 09:21

Denk bij concourskasten ook ff aan hoe het mee te nemen(dus in de trailer kunnen, goed vast te zetten, verrijdbaar), ik zou zelf niet een "gewone" kast zoals op de foto willen als concourskast.
Het idee is ook dusdanig simpel dat menig iets-handige-klusser denkt: dat kan ik zelf ook wel.
Dan kan je beter kijken naar bijv. houten kasten, die goed in de trailer passen, en dat in een leuk kleurtje aanbieden.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 14:27

Ik verplaats dit topic naar school, studie en werk.