Ik werk op een sportschool. Had vandaag t gesprek met mijn baas. Hij heeft mij op papier gegeven waar ik verantwoordelijk voor wordt in mijn nieuwe functie. Dit waren 4 kantjes. Het hele reilen en zeilen van het receptie team is mijn verantwoording.
Het gesprek verliep ongeveer zo: hij gaf aan mij 2000 bruto te betalen op basis van 40 uur. Dus ik zei "vanaf wanneer?" Zei hij "vanaf januari.." Ik zeg, "nou ik wil liever 1 december want doe al een lange tijd meer dan dat mijn eigenlijke taken waren." Toen ging van alles erbij halen wat in mijn ogen niet echt relevant was maar goed. Dus ik voelde me al helemaal awkward daar, omdat het toch als een soort 'gevoelig' onderwerp voelt. Maar hij zei wel oké is goed dan. En toen zei hij dat hij nu de kids ophalen vanaf school.
Dus dat was het. Alleen ik had eigenlijk voor mezelf bedacht 2100 is echt m'n minimum wat ik wil verdienen op deze functie. Maar ik was en zo'n pussy (
), en zo overdonderd dat het nu dus zo gebleven is, ik verdien nu 2000 bruto terwijl ik eigenlijk voor 2100 ging. Ik twijfel echt wat ik nu moet doen: het loslaten en denken go for it, dit is een kans, pakken (de promotie). Of toch nogmaals aankaarten met het risico dat hij mij een zeikerd vind.
Alvast bedankt!