Een nieuwe naam, ter ere aan..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HaKuNaMaTa

Een nieuwe naam, ter ere aan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-17 23:13

Lieve bokkers,

Ik heb jullie inspiratie nodig, iets wat ergens heel verdrietig is. Maar toch wil ik het iets positiever maken.

Kort samengevat:

In januari heb ik van mijn schoonpapa hele grote kansen gekregen omtrent de fotografie, mijn nieuwe passie.

In frebruari kregen we het vreselijke nieuws dat hij kanker had..

31 oktober, hebben we hem helaas moeten laten gaan. Al is het wel beter voor hem, want hij kon zo niet langer meer.

Maar dankzij hem sta ik waar ik nu ben, en kan ik me nog jaren ontwikkelen. Heb ik prachtig apparatuur, een studio (die hij helaas niet af heeft kunnen maken).

En om hem te bedanken wil ik hem een laatste dingetje mee geven..

Ik wil mijn fotografie naam veranderen, naar iets wat op hem slaat. Ter ere aan hem Omdat hij me geholpen heeft.

De naam moet vooral niet te droevig worden, want hij heeft hele mooie dingen gebracht. En het moet een naam zijn waarbij je een allround fotograaf ziet. Gezien ik zelf heel erg bezig ben moet studio en paarden.

Hebben jullie tips? Kunnen jullie mij inspiratie geven?

Booooo

Re: Een nieuwe naam, ter ere aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 10:21

Wat is zijn naam?

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 10:30

Eerlijk, ik vindt jouw huidige naam er ook op slaan.
Jou schoonvader heeft jou in een moment kunnen geven waardoor jij hier nu staat.
En jouw huidige naam is ook nog eens allround, je kunt overal momenten hebben. Met paarden, trouwfoto's, gebouwen enz. enz.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 10:35

Ik vraag me af of het handig is om die in je bedrijfsnaam te verwerken. Je hebt nu al een herkenbare, die ook wel die diepere lading heeft.

Heb je een mooie foto van je schoonvader? Die groot laten afdrukken en ophangen in je studio vind ik ook een erg mooi gebaar! Dan is je schoonvader er altijd een beetje bij, als je binnen aan het fotograferen bent.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 19:03

Ik vind de naam die je nu hebt ook al erg passend inderdaad.
Het is een herkenbare naam.

Het idee van Szan over de foto in je studio vind ik ook erg leuk :j

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:13

Ik zou de naam houden, vind hem erg passend.
Het is een moment van je schoonvader en van jou die samen de studio opgezet hebben, en gezorgd heeft dat jij de fotografie kon uitvoeren. je zegt zegt, dankzij hem sta je waar je nu staat.
Een ' a moment ' samen. :(:)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:16

Memories.

Een foto is een herinnering. Aan dat moment waarop hij gemaakt is. En jij gaat verder met de herinnering aan je schoonvader. Dus twee vliegen in één klap. :)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:21

Palmera schreef:
Memories.

Een foto is een herinnering. Aan dat moment waarop hij gemaakt is. En jij gaat verder met de herinnering aan je schoonvader. Dus twee vliegen in één klap. :)

Er zijn al zoveel fotografie bedrijven met iets van memories erin... Memories fotografie, make a memory, making memories, catching memories...

TS: ik vind je naam nu al heel mooi. Daarbij vraag ik me ook af of het handig is, al is het idee heel mooi.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:23

Oh, oké. :) Hij schoot me direct te binnen.