Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Is wel uniek! Anoniem schreef:PetShoots vind ik niet klinken. Beetje luguber.
Wat is er mis met gewoon je naam?
Julie, (huis)dierenfotografie.
Een fotograaf is bekend onder zijn naam, veel makkelijker en herkenbaarder.
Myrthe64 schreef:Nirvana_ schreef:Naam van je paard gebruiken? Incello?Is wel uniek!
Ik vind dit best een goede naam eigenlijk! Petshoots, equishots, enz. vind ik niet heel herkenbaar. Er zijn veel namen die daarop lijken.
Anoniem schreef:Bij bijvoorbeeld Nikki de Kerf denk ik soms al, voor ik de naam gezien heb, hey, zijn dat foto's van Nikki? En dan hoef ik niet ook nog eens na te gaan denken hoe die fotograaf van bedrijf X ook al weer heet.....
Ik vind dat veel persoonlijker en professioneler dan een gefabriceerde naam.
De meest beroemde fotografen zijn gewoon onder hun eigen naam bekend.
Tenzij je een zaakje gaat openen? Eentje waar mensen echt naar binnen moeten lopen? Met meerdere fotografen?
Dan vind ik een leuke naam op de gevel wel passend.
YellowGray schreef:Ik vind het juist netjes en professioneel staan, [Naam] [Achternaam] Photography ofzoiets. Heel spannend is het niet nee, maar met een mooi ontworpen logo is dat ook alweer anders.
ik vind het bij sommige mensen wel echt leuk maar met mijn naam niet zo..
Je kan het creatiever maken door bijvoorbeeld een mooi logo te maken. Mocht het uitgroeien tot een echt bedrijf is het niet heel professioneel om je voor te stellen als: "PetShoots". Dat klinkt meer als iemand die heel jong is, niet als een bedrijf.
Voor de namen die je zelf noemde zullen toch al snel vergelijkbare bedrijven bestaan of zelfs met dezelfde naam.