Voor mijn opleiding tot Natuurgeneeskundige ben ik op zoek naar mensen die het leuk zouden vinden om proefpersoon te zijn.
Voor omgeving Breda: Je komt bij mij thuis in mijn praktijkruimte (waarschijnlijk vanaf december) waar ik een Natuurgeneeskundig consult bij je afneem voor een schoolopdracht. Het kan mogelijk zijn dat ik dit gebruik voor voedingsadvies, irisdiagnose, lichaamsgericht werk, bachbloesems of een kruidenrecept. Wanneer je het leuk vind, kan ik je hier ook nog een persoonlijk advies voor geven (als ik de opdracht terug heb van mijn docenten). Daarnaast kunnen we in overleg afspreken of we misschien nog samen komen voor bijvoorbeeld een massage.
Voor omgeving Arnhem zoek ik mensen die een hele dag beschikbaar zijn (meestal op vrijdag) voor in de stage. Hier neem ik (of een klasgenoot) een Natuurgeneeskundig consult bij je af en hebben we ook een heel stuk Lichaamsgerichte diagnostieken die we erbij betrekken. 's Middags zijn er dan behandelingen, zoals massages (door zowel 1e/2e jaars als door mij/klasgenoot). De dag wordt afgesloten met een persoonlijk advies.
Mocht dit je leuk lijken of wil je meer info? Mijn pb staat open!
Groetjes Kimberly.
Vealosz
Geplaatst: 02-11-17 16:25
Ik kom uit Arnhem. Maar wat kan ik dan bijvoorbeeld zoal verwachten? Natuurgeneeskundige consult zegt mij niet zo heel veel. Antwoord mag ook per PB.
Voor een aantal zaterdagen zoek ik nog mensen in regio Arnhem die 2 uur uit zouden willen trekken om bij ons in de klas proefpersoon te zijn. Er zullen dan 15/20 mensen in het (grote) lokaal aanwezig zijn.
Alles wat gezegd wordt binnen alles wat ik hier 'aanbiedt' is volledig anoniem en alle gegevens blijven binnen de groep/klas.
Heb je mischien data? En kijk anders even in het bokkers arnhem/nijmegen topic
kimberly1995
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-17 22:36
LoveBodin schreef:
Heb je mischien data? En kijk anders even in het bokkers arnhem/nijmegen topic
Datums graag per pb. Ik heb verschillende mogelijkheden die ik aanbied en deze hebben ook allemaal andere data. Deels die ik nog na moet vragen. Dus is makkelijker kijken wat passend is.
Voor omgeving Breda kan nog wel aangemeld worden, maar dan volgt een soort 'wachtlijst'. Ik krijg veel aanmeldingen waarbij ik moet kijken hoeveel ook daadwerkelijk leiden tot een afspraak en wanneer ik dan tijd heb om een volgende in te plannen. Houdt er dus bij het aanmelden rekening mee dat het eventueel pas 2018 is voor we afspreken.
Is er iemand uit omgeving Breda die volgende week op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag overdag tijd heeft om mij te helpen met een opdracht? Principe van bovenstaande blijft hetzelfde.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 07-11-17 17:57
Vrijdag kan ik soms wel beschikbaar zijn in arnhem. Aanstaande vrijdag zeker.
kimberly1995
Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-17 21:19
Voor omgeving Breda staan de aanmeldingen weer open!
Volgende week komen de datums voor omgeving Arnhem in het topic te staan.
kimberly1995
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-17 12:34
Zoals beloofd zou ik nog data geven, hopelijk zou een mod dit ook nog in de openingspost bij willen schrijven. Hebben jullie een idee of dat kan en hoe ik dat kan regelen?
Voor alle onderstaande mogelijkheden is het belangrijk dat je wel een klacht hebt. Dit kan een fysieke klacht zijn, zoals bijvoorbeeld buikpijn, maar psychische problemen of andere dingen waar je tegen aan loopt of last van hebt, zijn evengoed welkom.
Ik zal per soort stage/samen kom moment aangeven wat je zoal kan verwachten en wat er van een 'proefpatiënt' verwacht wordt. Voor eventueel deze week (of een latere afspraak) ben ik op zoek naar iemand die 2/2,5 uur de tijd heeft en waarbij ik een anamnese af mag nemen voor een schoolopdracht. Dit is in de omgeving van Breda (ongeveer 10 minuutjes). Voor een afspraak kan je me pb'en.
Voor op onderstaande woensdagen en vrijdagen zoek ik mensen die een hele dag beschikbaar zijn (tussen half 10 en 5 uur ongeveer) in Velp (naast Arnhem). Hierbij wordt een anamnese van 1,5 uur bij je afgenomen, 1,5 uur lichaamsgerichte diagnostieken en 's middags krijg je lichaamsgerichte behandelingen. Dit kan op: woensdag 29 november, woensdag 20 december, vrijdag 12 januari (deze dag ben ik er zelf ook), woensdag 17 januari, vrijdag 26 januari, vrijdag 2 februari, woensdag 14 februari, vrijdag 2 maart, vrijdag 6 april, vrijdag 20 april.
Voor op onderstaande vrijdagen zoek ik mensen die op de 2 genoemde data beschikbaar kunnen zijn (tijdstip in overleg). Ik geloof dat het hier telkens gaat om een blok van 2 uur. Je zou dan dus op 2 data 2 uur naar Velp (naast Arnhem) komen. Hierbij wordt op de eerste datum een anamnese afgenomen. De student werkt deze anamnese vervolgens uit en schrijft een behandelplan. Je krijgt dan ook een kruidenrecept, een bachbloesem of iets dergelijks om in te nemen. Bij de tweede samenkomst is het dan de bedoeling dat de student gaat checken wat er gebeurd is tijdens inname van het behandelplan en hoe de effecten zijn geweest. Let op, het zijn dus combi-data's en hier kan niet vanaf geweken worden. Dit kan op: vrijdag 1 december & 26 januari, vrijdag 15 december & 26 januari, vrijdag 9 maart & 13 april, vrijdag 13 april & 4 mei, vrijdag 20 april & 4 mei (deze data ben ik er zelf ook), vrijdag 4 mei & 25 mei, vrijdag 25 mei & 8 juni.
Als laatste ben ik nog op zoek naar mensen die op een zaterdag beschikbaar zijn ook in Velp (naast Arnhem). Je komt dan bij ons in de klas voor een anamnese van ongeveer 2 uur die wij dan daarna uit gaan werken. Wanneer gewenst, kan er nog een samenkomst zijn met de student die de anamnese afgenomen hebt. Het tijdstip ligt vast, maar kan al wel doorgegeven worden mocht je interesse hebben in een specifieke datum. Dit kan op: zaterdag 2 december, zaterdag 6 januari (bij deze anamnese wordt er vooral op emoties uitgevraagd, vanwege dat dit een anamnese voor bachbloesems is), zaterdag 10 februari, zaterdag 21 april, zaterdag 2 juni.
Aanmelden graag via pb, ook vanwege eventuele privacy. Alles wat aan mij, mijn medestudenten of binnen de stage verteld wordt, blijft binnen het selecte groepje aan wie je het verteld hebt. Alles wat opgeschreven of verwerkt wordt via de pc, gebeurd op initialen. Er wordt nergens een volledige naam gezet.
Eventuele vragen zijn ook per pb te beantwoorden.
kimberly1995
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-18 16:56
Voor vrijdag 12 januari zijn we op zoek naar iemand die naar Velp kan komen van half 10 tot 5 uur voor een natuurgeneeskunde consult en lichaamsgerichte diagnostieken. 'S middags zullen er massages zijn.