Deeltijd (kunst) geschiedenis aan de uni en een baan?

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

HorseTimeXL

Deeltijd (kunst) geschiedenis aan de uni en een baan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-17 22:14

Hallo,

Ik hoop dat ik hier ervaringen kan horen van mensen die deeltijd (kunst)geschiedenis studeren.
Vijf jaar geleden begon ik aan mijn opleiding Cultureel Erfgoed, ik vond het prachtig alleen ik had 1 studiepunt te weinig om over te mogen en na gesprekken gaven ze mij ook gen extra kans. Vanaf kinds af aan vond ik geschiedenis en kunst geweldig. Terwijl iedereen in de klas zei dat gym het leukste vak was, vond ik geschiedenis het leukste. Dit is met de jaren niet verminderd, wellicht toegenomen. Nadat Cultureel Erfgoed niet lukte met ik de opleiding Maatschappelijk werk en dienstverlening gaan doen. Omdat ik dit keer wel een diploma wilde (alleen al om het financiƫle plaatje) durfde ik na mijn propedeuse niet door te gaan naar de uni. Nu in december hoop ik af te studeren en een baan te zoeken. Ik blijf merken dat het blijft kriebelen om (kunst) geschiedenis, ben er nog niet helemaal over uit, te studeren. Zo erg dat wanneer ik het niet zou doen ik er heel veel spijt van ga hebben.

Omdat ik al een HBO bacheolor opleiding heb gevolgd, moet ik wanneer ik universitaire opleiding ga volgen, instellingsgeld betalen. Ook dit heb ik er ruimschoots voor over alleen is het voor mij financieel handiger om daarnaast te gaan werken. Nu vroeg ik mij af of hier mensen zijn die ook een universitaire opleiding volgen en daarnaast werken (misschien wel zelfs ook geschiedenis!). Hoe bevalt jullie dat, is het een beetje te doen?

Alvast heel erg bedankt!

Liefs,
Willemijn

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie