Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jans schreef:Ik ben UX Interface Designer bij een grote webwinkel. Ik ben verantwoordelijk voor de productpagina's, hoe deze eruit zien. (Maar dan weer niet de productfoto's). Mijn dagelijkse werk bestaat vooral uit het uitwerken van nieuwe ideeën in design, overleggen, trainingen geven en koffie drinken. Het is een zittend beroep, maar administratief zou ik het niet willen noemen, wel erg creatief. Ik kan ook niet persé dingen bedenken die ik minder leuk vind eigenlijk, ik hou van mijn werk
Es_ther schreef:[***] schreef:Ik ben UX Interface Designer bij een grote webwinkel. Ik ben verantwoordelijk voor de productpagina's, hoe deze eruit zien. (Maar dan weer niet de productfoto's). Mijn dagelijkse werk bestaat vooral uit het uitwerken van nieuwe ideeën in design, overleggen, trainingen geven en koffie drinken. Het is een zittend beroep, maar administratief zou ik het niet willen noemen, wel erg creatief. Ik kan ook niet persé dingen bedenken die ik minder leuk vind eigenlijk, ik hou van mijn werk
Klinkt goed!
Mag ik vragen welke studie je hebt gedaan?

uiteraard blijft mijn voorkeur om in de paarden te werken maar hier in de buurt niet veel te krijgen.. 
), brillen maken etc.etc. Heerlijk afwisselend 
Gelukkig hebben we die maar weinig! 

orion456 schreef:Ik ben psycholoog in de ouderenzorg. Ik werk in een verpleeghuis met mensen met dementie en die somatische (lichamelijke) zorg nodig hebben. Ik begeleid/coach hierbij de verzorgende teams door ze advies te geven hoe ze om kunnen gaan met moeilijk gedrag bij mensen met dementie (roepen, agressie, e.d.). Daarnaast werk ik in een multidisciplinair team van andere behandelaren samen(artsen, ergo, logo, fysio) om behandelbeleid uit te zetten gericht op kwaliteit van leven voor de bewoners. Dit doen we veel in overleg met families.
Daarnaast test ik soms mensen op dementie. Dus hebben ze al dementie of hoever is de dementie al gevorderd en wat kunnen ze dan nog wel of niet.
Ik vind het erg leuk om bij zeer moeilijke casussen (moeilijk complex) gedrag alle aspecten die mee kunnen spelen te onderzoeken (waardoor komt het?) en om de teams daar informatie over te geven en ze zo in te kunnen leven in de mensen, waardoor ze anders omgaan met iemand waardoor dat gedrag verbetert. Je ziet zo ook de verzorgenden groeien in hun werk en dat is supergaaf. Ook vind ik het leuk als we met een heel team van behandelaren en familie iemand weer beetje op de rit krijgen (iemand vind een goede woonplek, gedrag verbetert, familie die heel tevreden is).
Minder leuk is het vele verslagen en rapportages typen. En dat ik niet altijd iedereen kan helpen is soms frustrerend.
Ik heb universitaire opleiding Psychologie gedaan.