Ik zit al een paar weken met een probleem en dat is de motivatie om naar school te gaan..
Vandaag was weer zo’n dag.. vannnacht ambulance over de vloer gehad omdat mn moeder niet lekker werd, en ik lag om 2 uur pas in bed met de gedachte dat ik om kwart voor 7 eruit moest zijn om naar school te gaan.
Maarja je raad het al, de tijd dat ik eigenlijk uit zou zijn werd ik wakker en was ik dus niet geweest..
natuurlijk gebeurd het niet iedere nacht dat mn moeder niet lekker word, maar heb ik wel sinds kort een nieuwe baan, die mij met school erbij denk ik teveel gaat worden..
Ook heb ik een vriend, die elke dag bij mij slaapt of ik bij hem, (we wonen eigenlijk een soort van samen maar dan bij mn moeder thuis) we hebben het er al eens over gehad dat we misschien beter doordeweeks apart kunnen slapen omdat we beide wel er een handje van hebben om gewoon in bed te blijven liggen en school te laten voor wat het is maar, hij wilt heel graag mij om zich heen hebben, om meerdere persoonlijke redenen en ook ik vind het fijn om gewoon met hem te zijn door mijn omstandigheden thuis.
Ik woon dus nog thuis en mijn moeder is het natuurlijk ook niet eens met het feit dat wij blijven liggen en niet naar school gaan..
ik wil zo graag gewoon naar school gaan samen (wij zitten samen op school en in de klas) en gewoon de dag doen zoals het hoort want in de maand dat we nu naar school gaan hebben we al heel wat dagen gemist. Ik heb het er al een paar keer met hem geprobeerd om over te hebben dat we echt een beetje afstand nodig hebben om school te kunnen doen, we zien elkaar immers ook de gehele dag al op school, maar hij reageert vaak geirriteerd alsof hij word afgewezen en dan kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om hem naar huis te sturen.
Even over mijn nieuwe werk, Ik werk ongeveer 3-4 dagen in de week vanaf 17:00 tot een uur of 12 als ik geluk heb maar vorige week donderdag was ik pas half 2 s’nachts thuis en moest ik ook de volgende dag om 7 uur eruit. En ben ik ook niet naar school geweest..
Ik zit er echt een beetje mee in mn maag en hoop op tips of misschien ervaringen van anderen.
Groetjes van mij
Ik sta voor mijn studie regelmatig om 05:15 op, zodat ik 6:30 de bus kan halen.