HBO-V wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Balou_k

HBO-V wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-17 10:39

Dit jaar ben ik begonnen aan de opleiding HBO-V op de HZ in Vlissingen.

We zijn nu een 5 weken verder en ik kan met recht zeggen dat de opleiding nog beter bij mij lijkt te passen dan ik van te voren had ingeschat.

Ik heb erg veel zin in de toekomstige stages en al hetgeen ik nog mag leren en ik wil dit graag delen met mede-studenten (zowel HBO als MBO) of mensen die het beroep reeds uitvoeren. :)

Ik ben benieuwd.

c_alsemgeest

Re: HBO-V wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 10:46

Hier een HBO-Ver :D
Behaald in 2007 (dacht ik, iig iets in die richting) Voltijd variant, differentiatie wel in GGZ.
Tijdens mijn opleiding, en daarna lang werkzaam geweest in de GGZ als persoonlijk begeleider op een gesloten woon- en crisis afdeling.
Daarna management opleiding gaan doen, en niet meer werkzaam in de GGZ.

Opleiding vond ik erg leuk, maar qua niveau niet heel erg uitdagend. Bijvoorbeeld management had dat imo meer. Vooral de praktijk en de stages vond ik heel erg leuk en leerzaam.
Omdat ik voltijd heb gedaan ben ik overal geweest, ziekenhuis, verpleeghuis, GHZ/NAH... maar de GGZ was echt meer mijn ding.

geerte

Re: HBO-V wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 12:07

Ik doe nu hbo-v op de hogeschool Utrecht. Zit nu in mijn laatste jaar. Stage gelopen in een serviceflat, Nederlands en Duits ziekenhuis, minor gedaan in Finland en op het moment bezig met mijn scriptie.
Op het moment heb ik als bijbaantje werk in de thuiszorg als vig, maar denk dat ik na mijn afstuderen toch liever naar het ziekenhuis vertrek.