De directeur heeft in het begin aangegeven dat ie flexibiliteit van mij verwachtte om projecten toch af te krijgen en dat ik geen overuren uitbetaald kreeg (gezien mijn salaris), maar overuren als tvt kon opnemen. Daar ben ik mee akkoord gegaan. Maar met alle werk en projecten die ik op te lossen kreeg heb ik dik anderhalf jaar lang iedere week veel meer gewerkt dan die 24 uur en in totaal heb ik nu zo'n 300 overuren staan. Het gaat echter helaas nog steeds financieel niet goed met het bedrijf en uitbetalen was niet afgesproken en nu ook zeker geen optie.
Ik heb me helemaal uit de naad gewerkt het afgelopen jaar en ook meerdere malen aangegeven dat ik meer uren nodig heb om alles af te krijgen, maar mijn contract uitbreiden was ook geen optie. (Ik heb 1x een bonus gehad, eind vorig jaar.)
Pas geleden wéér aangegeven dat ik meer werk heb dan uren, zeker met een aantal projecten die deze maanden weer afgerond moeten worden. Nou ok dan, dan kreeg ik september en oktober op basis van 28 uur uitbetaald.
Ik heb blijkbaar aan het begin van mijn contract vakantiedagen opgenomen terwijl ik ze nog niet had opgebouwd. Ik heb 20 vakantiedagen (op basis van fulltime) en als ik die enigzins tijdens de schoolvakanties opneem dan ben ik er dus al doorheen. Dus ik sta vakantiedagen in de min.
Wat hebben ze nou bedacht, die uitbetaling van 28 uur ipv die 24 vindt plaats door twee maanden lang 16 uur van mijn overuren naar mijn snipperdagen te schuiven. Dus er gaan 32 uur van mijn berg overuren af en dan sta ik weer enigszins in de plus met mijn vakantiedagen.
Ben ik nou gek of is dit een héle stomme oplossing? Ik ben hier helemaal niet blij mee, het is niet zo dat ik nu geen vrij mag nemen ofzo, dus wat mij betreft is het gewoon dom geschuif met uren waar ik niks mee opschiet.
Ik ben me overigens nu netjes aan mijn contract aan het houden, dus momenteel maak ik niet veel extra uren, maar de uren die er al staan die bouwen zo niet af natuurlijk. Wat kan ik hier eigenlijk wel mee?

Gesprek zal verder deze week wel plaatsvinden, maar uit het mailcontact begrijp ik dus dat de zelf vinden dat ik maar bof met alles, dus ik wil eigenlijk gewoon even mijn frustratie kwijt en horen dat ik niet gek ben
.
en ik ga even rustig afwegen wat ik nu wil in de toekomst. Thanks voor jullie input!!