Cursus Engels, ervaringen?

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

eclair98

Cursus Engels, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-17 13:42

Hallo bokkers,

aangezien mijn Engels erg slecht is (doordat ik het nu wel op werk moet spreken, gaat het al wel wat beter!) en ik graag naar het buitenland wil voor werk(ervaring), moet ik er aan gaan geloven. Ik ben al druk op zoek naar goede cursussen Engels, maar vind het erg lastig. Is het handig om een thuis studie te doen? Of juist klassikaal? Waar moet ik beginnen? Op een laag niveau, of juist wat hoger? Het is namelijk niet dat ik helemaal niks kan.

Wie van jullie kan mij misschien helpen? Of heeft er zelf zo'n cursus gedaan?

Groetjes Bente

Kiki1995

Re: Cursus Engels, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 13:52

Thuisstudie zal ik je afraden! Engels (elke taal eigenlijk) leer je het beste door veel te spreken. Ik neem aan dat je niet veel in je eentje zal gaan praten tegen jezelf dus ik kan een klassikale cursus wel aanraden.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien dat je in de buurt klassen hebt die cursussen geven? Misschien een MBO of iets in de buurt?

Things never happen the same way twice, dear one.

UK_eef

Re: Cursus Engels, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 14:03

Kijk eens bij de Volksuniversiteit in je dorp of stad. Een taal leer je het beste door deze te oefenen met klasgenoten. Je dient de taal ook te horen vandaar dat het volgen van lessen bij iemand die de taal spreekt het meest aan te raden is. Succes!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie