[ENQ] Mobiel hoesje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Thincla

[ENQ] Mobiel hoesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-17 13:00

Hallo!

Wij zijn bezig met het creëren van een nieuw product genaamd: JUST.IN.CASE dit is een hoesje voor je mobiel waar al een powerbank in zit. Hierdoor zit je nooit meer met grote powerbanken of irrirante kabeltjes. De JUST.IN.CASE heeft een zonne paneeltje aan de achterkant waardoor de powerbank ook weer opgeladen word. Tevens heeft het ook een optie om de powerbank op te laden met een kabeltje.

Omdat wij graag willen weten wat mensen hiervan vinden, hebben we een enquête gemaakt. Deze duurt max 3 minuten. Het zou super zijn als u de tijd wilt nemen op dit in te vullen!

Alvast bedankt!
https://www.survio.com/survey/d/A9D9P5O7E1H9J7Q3W
Laatst bijgewerkt door Nadia op 20-09-17 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Daihyo

Re: Enquête mobiel hoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 13:03

Ingevuld.

Je introtekst klopt alleen niet.

Wij zijn bezig om een product genaamd JUST.IN.CASE te ontwikkelen. Dit is een hoesje voor de mobiele telefoon waar al een powerbank in zit. Op de achterkant van dit hoesje zit een powerbank waarmee de powerbank word opgeladen, tevens kan het ook opgeladen worden met een reguliere kabel. Ook zit er aan en uit knop op zodat de telefoon niet constant opgeladen word.

Vetgedrukte moet zonnepaneel zijn denk ik?

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 13:04

Heel leuk idee maar volgensmij bestaat het al? :o

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 13:06

Google is op Powercase......

Thincla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-17 13:07

Amanda schreef:
Ingevuld.

Je introtekst klopt alleen niet.

Wij zijn bezig om een product genaamd JUST.IN.CASE te ontwikkelen. Dit is een hoesje voor de mobiele telefoon waar al een powerbank in zit. Op de achterkant van dit hoesje zit een powerbank waarmee de powerbank word opgeladen, tevens kan het ook opgeladen worden met een reguliere kabel. Ook zit er aan en uit knop op zodat de telefoon niet constant opgeladen word.

Vetgedrukte moet zonnepaneel zijn denk ik?

Bedankt voor het invullen! Je hebt helemaal gelijk. Ik zal het zometeen even aanpassen

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 13:08

kitlover schreef:
Heel leuk idee maar volgensmij bestaat het al? :o

Klopt bestaat al. Heb ze sowieso op wish al heel vaak voorbij zien komen

Thincla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-17 13:12

Het klopt dat het bestaat :j alleen niet met de optie van zonne energie. Ook willen we het uiteindelijk goedkoper aanbieden met een optie om te kiezen voor je eigen design met bijvoorbeeld een foto.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 13:15

Thincla schreef:
Het klopt dat het bestaat :j alleen niet met de optie van zonne energie. Ook willen we het uiteindelijk goedkoper aanbieden met een optie om te kiezen voor je eigen design met bijvoorbeeld een foto.

Ze zijn er ook op zonne energie ;) vraag me af of jet het goedkoper aan kan bieden..

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 13:15

Thincla schreef:

Dan moet je dat misschien ook in de tekst of in de enquete zetten. Dat zou voor mij een enorme plus zijn, maar wordt nu nergens genoemd.

Corelli

Re: [ENQ] Mobiel hoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 09:55

Ik vind het lastig dat je geen/weinig beeld geeft van het uiterlijk van het hoesje. Dat weegt voor mij namelijk zwaar mee, plus het gevoel in de hand.
Hebben we het over een hoesje aan de achterkant (een case) of een hoesje met een flap over je scherm? Wat voor materiaal? Is de powerbank geintegreerd of te voelen aan de achterkant? Etc

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 09:57

Ik kan er ook niet echt op antwoorden, mis te veel info zoals hoe het er uit ziet, hoe groot het is en hoe zwaar het is.

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 10:27

Ingevuld. Ik sluit me aan bij de reacties boven mij. Ik kan me geen beeld vormen van de grootte en de handbaarheid. Een hoesje, hoe leuk hij ook is, die de mobiel onnodig groot en zwaar maakt, zou ik sowieso niet kopen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 10:30

Azmay schreef:
Ik kan er ook niet echt op antwoorden, mis te veel info zoals hoe het er uit ziet, hoe groot het is en hoe zwaar het is.

Same here.
Daarnaast bestaat het al, klasgenoot van mij heeft er een

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 10:34

Ik heb hem ook ingevuld.