Ondersteuning revalidatieartsen en behandelaars

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cocodox

Ondersteuning revalidatieartsen en behandelaars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-17 14:17

Hoi Bokt! Ik weet niet zo goed of dit is toegestaan, dus mocht dit niet het geval zijn dan haal dit topic uiteraard uit de lucht MOD.

Voor mijn afstudeerproject ben ik op zoek naar (revalidatie)artsen en behandelaars om te interviewen en wellicht nog meer zoals een focusgroep of het laten beoordelen van een concept.
Zijn er hier wellicht mensen aanwezig die artsen kennen of zelf arts zijn en mij zouden kunnen helpen?

Het onderzoek is gericht op het bedenken van een (technische) oplossing ter ondersteuning van revalidatieartsen en behandelaren tijdens hun werkproces. Op welk gebied dit dan exact wordt wil ik natuurlijk nog onderzoeken en in samenwerking met de artsen zelf doen :)

Omdat het natuurlijk best lastig is om artsen en behandelaren direct te benaderen heb ik al vele mogelijke manieren geprobeerd. Om deze reden probeer ik het hier ook, dus vandaar dat ik hier een topic over post.

Thanks!

brighteyes85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 15:37

Hi TS, ik werk in een revalidatiekliniek dus kan je misschien wel helpen. Alleen ben ik op zoek naar wat je hoofdvraag precies is.

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-17 16:05

brighteyes85 schreef:
Hi TS, ik werk in een revalidatiekliniek dus kan je misschien wel helpen. Alleen ben ik op zoek naar wat je hoofdvraag precies is.

Je hebt een PB :)

Cocodox

Re: Ondersteuning revalidatieartsen en behandelaars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-17 10:22

Ik ben nog steeds op zoek. Alleen samen kunnen we de (revalidatie)zorg steeds een stukje beter maken. Wie kan mij helpen?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 10:52

Ik werk ook op de revalidatie als fysio en ken dus genoeg artsen.

Ik ben ook benieuwd naar je hoofdvraag.

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-17 11:39

Peelie schreef:
Ik werk ook op de revalidatie als fysio en ken dus genoeg artsen.

Ik ben ook benieuwd naar je hoofdvraag.

Ook jij hebt een PB ontvangen :D

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-17 11:35

Wie kan en wil mij helpen? Samen kunnen wij de (revalidatie)zorg steeds een stukje verbeteren!

Ik ben voor mijn afstudeerproject nog steeds op zoek naar (revalidatie)artsen en behandelaren die kort met mij in gesprek willen gaan over hun werkproces en waar zij ondersteuning zouden kunnen gebruiken of ondersteuning wensen. Ook 'gewone' artsen kunnen mij hierbij wellicht meer inzichten geven. De duur van het gesprek hangt uiteraard af van de beschikbare tijd die er is voor mij.

Het doel van deze inzichten voor mij is het bedenken van een passende oplossing ter ondersteuning van revalidatieartsen en behandelaren. Wie-o-wie kan mij helpen (en daarmee ook de zorg en indirect jezelf)?

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-17 10:08

Zijn er geen enkele behandelaren hier aanwezig die in de revalidatiezorgen werken of hebben gewerkt en mij even kort willen helpen bij mijn onderzoek?

Ik ga mij richten op de assesmentfase en de eerste behandelfase. Daar zou ik dan ook graag meer over te weten willen komen. Ik zou hier graag even met iemand over bellen, skypen of afspreken.

Edit: ik begrijp dat artsen moeilijker bereikbaar zijn; ook behandelaren en b.v. verpleegkundigen die kennis hebben van de revalidatiezorg kunnen mij enorm helpen!