[ENQ] Bedrijfskunde businessplan

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Amira_

[ENQ] Bedrijfskunde businessplan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-17 10:31

Hoi bokkers!

Wij houden ons momenteel bezig met het schrijven van een businessplan. Een onderdeel hiervan is het in kaart brengen van de behoefte van de consument op het gebied van mobiele accessoires.
Wij hebben enkele vragen voor u en hopen hiermee inzicht te krijgen in wat u (de consument) daadwerkelijk zoekt in mobiele accessoires. Iedereen mag het invullen, hoe meer (diversiteit) hoe beter.
Deze enquete is voor de studie Bedrijfskunde. Wij zouden het ontzettend waarderen als u de enquete wilt invullen, het duurt ongeveer 1 minuut!

Alvast heel erg bedankt :)
https://www.enquetesmaken.com/s/d8fb873
Laatst bijgewerkt door Nadia op 18-09-17 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 10:37

Dat was een korte enquete. :')
Krijg je hierdoor echt meer inzicht denk je?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Amira_

Re: Enquete bedrijfskunde businessplan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-17 10:43

Haha ja inderdaad, het beantwoordt de vragen die op dit moment het belangrijkst zijn voor onze analyse zegmaar. Dus we krijgen hierdoor wel echt meer inzicht :D

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 10:44

Suzanne F. schreef:
Dat was een korte enquete. :')
Krijg je hierdoor echt meer inzicht denk je?

Heb jij in het begin 'nee' ingevuld dan? Ik kreeg aardig wat vragen vond ik :+

[o]

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 10:49

Ik heb het idee dat ik alleen maar heb aangegeven wat ik belangrijk vond in een mobiele accessoire.
Dus niet per accessoire uitgelicht ofzo want dat verschilt ook nog. Ik vind bij een speaker het belangrijker dat hij draadloos is dan bij een screenprotector. :+
En een hoesje is een combi van design en kwaliteit.
Maar nu moest ik aangeven wat ik bij mobiele accessoires het belangrijkste vond in een lijn van 5. Jeetje, dat verschilt echt per accesssoire.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 10:58

Definieer eerst eens Mobiele Accesoires.

Zijn de accesoires mobiel (mijn ring is een accesoire en is mobiel, je kan hem bewegen) of bedoel je accesoires voor mobiele telefoons?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 11:22

Suzanne F. schreef:
Ik heb het idee dat ik alleen maar heb aangegeven wat ik belangrijk vond in een mobiele accessoire.
Dus niet per accessoire uitgelicht ofzo want dat verschilt ook nog. Ik vind bij een speaker het belangrijker dat hij draadloos is dan bij een screenprotector. :+
En een hoesje is een combi van design en kwaliteit.
Maar nu moest ik aangeven wat ik bij mobiele accessoires het belangrijkste vond in een lijn van 5. Jeetje, dat verschilt echt per accesssoire.

Ja dat is zo idd :P

Ik wist overigens eerst niet eens wat mobiele accessoires waren, daar kwam ik pas achter toen ik had ingevuld dat ik ze heb :+

[o]

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 11:30

Ik zou ook graag een definitie zien van wat mobiele accessoires zijn, want ik kan op het moment de enquete niet invullen. Weet bij de tweede vraag helaas al niet wat ik moet invullen :D

Distance separates only the bodies, not the minds. - Desiderius Erasmus

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 11:40

Ik liep ook al bij vraag 2 vast. Heb toen maar wat ingevuld, daarna verder geklikt om te lezen wat mobiele accessoires zijn, en vervolgens mijn antwoord op vraag 2 weer aangepast :')

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie