Wordpress designer gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BokitoZ

Wordpress designer gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-17 20:47

Geen idee of het hier thuis hoort...

Ik zie door de bomen het bos niet meer..

Ik als leek ben onwijs trost met mijn zelf gebouwde Wordpress website.

Maar nu komen de technische dingen waar mijn bovenkamer echt van gaat kraken.. ;(

Is er een bokker aanwezig die zonder tomtom de weg weet in Wordpress en tijd heeft om mij te helpen uiteraard vergoed! Liefst omgeving Amersfoort.

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 20:58

Knip, niet nuttige bijdrage :+
Laatst bijgewerkt door Nachtlampje op 15-09-17 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

YellowLeaf

Re: Wordpress designer gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 21:08

Yoast begeleid helemaal niet bij het opzetten van je site, dat is een plug-in voor de vindbaarheid (SEO zegt het al..) van je site.

@ts waar loop je zo al tegen aan?

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 21:13

Ik volg een ict opleiding en loop op dit moment stage voor een bedrijf waar ik wordpress sites maak. Misschien kan ik wat vragen beantwoorden :)

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 21:23

YellowLeaf schreef:
Yoast begeleid helemaal niet bij het opzetten van je site, dat is een plug-in voor de vindbaarheid (SEO zegt het al..) van je site.

Chips, inderdaad niet goed gelezen van Ts :+

BokitoZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-17 07:12

YellowLeaf schreef:

De vindbaarheid van mijn website inderdaad.. als ik wat zoekwoorden intyp in Google kom ik nergens naar boven ..

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 08:50

Sinds wanneer staat je site online?
Dit duurt namelijk een paar dagen tot soms wel een week voor alle zoekmachines voorbij gekomen zijn.'

Daarnaast heb ik Yoast SEO plugin geinstalleerd (bij mijn tweede site de eerste is niet in Wordpress gemaakt moet ik nog een nieuwe site voor maken), ze zeggen dat ie de vindbaarheid bevorderd maar dat doet de plugin zelf niet maar je kan wel zien of je pagina's goed vindbaar zijn en evt je pagina's daarop aanpassen.
Verder is het belangrijk dat je links naar je website plaatst op andere sites bijvoorbeeld je onderschrift op Bokt, FB pagina's of andere websites.

Belangrijk voor het verwerken van de zoektermen zijn de paginatitel en -beschrijving.
Dit zie je niet op je site maar in Wordpress wel en dit zijn de teksten die op Google wel zichtbaar zijn.
Laatst bijgewerkt door Taffje op 16-09-17 09:12, in het totaal 1 keer bewerkt

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 09:07

TS, ik ben geen expert maar weet wel het een en ander. Ik wil je wel helpen als ik dat kan.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 09:19

De vindbaarheid op google heeft ook te maken met hoe goed je website runt. Je kunt via verschillende websites je url invoeren en kijken wat voor cijfer je krijgt (op basis van laadsnelheid en dergelijke)

Edit: tools.pingdom.com bijvoorbeeld. Je voert je url in en klikt aan dat je wil testen vanuit Stockholm.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 10:01

Hier komt een slotje. Gezocht-oproepjes mogen niet op het forum, alleen als advertentie op de Boktmarkt.