Geld vermist op werk.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Geld vermist op werk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-17 22:54

Hallo bokkers!

Om te beginnen wil ik zeggen dat ik mijn werk erg leuk vind, en liever niet weg wil. Maar van dit probleem word ik elke keer wel een tikje gekker.

Ik werk als bezorger, en kassabediener bij een Sushi winkel. Hier werk ik nu bijna 3 maanden. Ik werk 6 dagen in de week. Deze baan heb ik dankzij mijn zus, die er al meer als een jaar werkt (en zegt dat dit probleem al veel langer gaande is).

Aan het einde van de avond als iedere medewerker al thuis is, telt mijn baas het geld na. Vaak word iedereen dan gebeld omdat er een bedrag uit de kassa mist.

Vandaag was het weer raak. €50 mist er. Ik werk op donderdag met mijn zus en mijn bazen. Dus het is niet mogelijk dat een andere werknemer geld naar huis neemt. Mijn zus had een bezorging waar nog niet voor was betaald, en mijn baas kon het herinneren dat ze het terug gaf.

Ik had er meer, en aangezien het erg druk was kon zij logischerwijs niet alles meer herinneren. Alleen nu krijg ik de schuld dat het geld er niet is. Terwijl ik het zeker weet te hebben terug gelegd.

(We mogen niet zelf het geld in de lade doen, dus we moeten de portemonnees voor de computer leggen.)

Ik heb gezegt dat ik alles terug heb gegeven, alleen volgens mijn baas moet het een fout van mijn kant zijn. Dit weet ik zeker dat het niet is.

Nu wil ze morgen met mij praten, ik weet alleen nu al dat het erop uitkomt dat het geld van mijn loon wordt afgetrokken.
Dit vind ik niet kunnen omdat ik zeker weet dat ik het niet heb gepakt of whatever.

Wat zijn mijn rechten/ of wat zouden jullie doen?

Als ze morgen aangeeft het geld van mijn loon af te trekken, dan neem ik ontslag, aangezien ik dit echt niet vind kunnen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110691
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Geld vermist op werk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 22:56

Hangen er camera's?

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-17 22:59

Cayenne schreef:
Hangen er camera's?

Ik heb geen idee, zal vast wel. Maar daar kijken ze niet naar.

Het kan trouwens niet een klant zijn die het heeft gepakt, aangezien ze dan helemaal om moeten lopen om bij de kassa te komen, en dat wel zou zijn gezien.

Ik neem aan dat het een telfout, aangezien mijn zus en ik het niet hebben.

_Harry
Berichten: 56
Geregistreerd: 26-05-17
Woonplaats: Derde boom links

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 22:59

Ik zou sowieso ontslag nemen. Op deze basis wil je toch niet voor / met een bedrijf werken?

Littera

Berichten: 2053
Geregistreerd: 11-04-12
Woonplaats: Onder de zon en boven de grond

Re: Geld vermist op werk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 23:01

Ik zou ontslag nemen, voor zulke mensen zou ik niet willen werken. En als ze dreigen om het geld van jouw loon af te houden, zou ik een eventuele vakbond of desnoods de politie inschakelen, ze moeten de camera's bekijken.

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-17 23:04

Littera schreef:
Ik zou ontslag nemen, voor zulke mensen zou ik niet willen werken. En als ze dreigen om het geld van jouw loon af te houden, zou ik een eventuele vakbond of desnoods de politie inschakelen, ze moeten de camera's bekijken.

_Harry schreef:
Ik zou sowieso ontslag nemen. Op deze basis wil je toch niet voor / met een bedrijf werken?



_Harry schreef:
Ik zou sowieso ontslag nemen. Op deze basis wil je toch niet voor / met een bedrijf werken?


Ik begrijp wat jullie zeggen, maar naast deze voorvallen zijn mijn bazen wel erg aardig. Ik vind het werk hier ook echt leuk.
Daarnaast nemen ze niet snel een vrouwelijke bezorger aan bij andere plaatsen.
Maar misschien zou ik er wel over na moeten denken.

Littera

Berichten: 2053
Geregistreerd: 11-04-12
Woonplaats: Onder de zon en boven de grond

Re: Geld vermist op werk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 23:05

Misschien ligt het aan mij, maar ik vind mensen die iemand vals beschuldigen van geld wegnemen of een fout maken met geld niet zo aardig. Zeker niet als ze weigeren om de camerabeelden te bekijken.

Sourire
Berichten: 814
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 23:05

Ik zou in ieder geval geen ontslag nemen voordat je ander werk hebt. Je verspeelt daarmee zeer waarschijnlijk je recht op WW (indien je tenminste voldoende WW-recht hebt opgebouwd). Vervelende situatie, lekker op zoek naar ander werk.

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-17 23:11

Sourire schreef:
Ik zou in ieder geval geen ontslag nemen voordat je ander werk hebt. Je verspeelt daarmee zeer waarschijnlijk je recht op WW (indien je tenminste voldoende WW-recht hebt opgebouwd). Vervelende situatie, lekker op zoek naar ander werk.

Ik doe dit werk puur als Bijbaan, dus een maandje zonder werk zou geen hel zijn gelukkig. Ik heb naast mij een leuke winkel met aardige bazen, waar ze nog personeel zoeken. Dus in feite zou ik waarschijnlijk snel werk hebben.

Ik ben pas 17, en werk nu 3 maanden voor een baas (hiervoor onofficieel bij mijn vader) dus we heb ik nog geen recht op.


Littera schreef:
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind mensen die iemand vals beschuldigen van geld wegnemen of een fout maken met geld niet zo aardig. Zeker niet als ze weigeren om de camerabeelden te bekijken.


Dit snap ik heel goed, ik word zelf niet blij dat ze mij beschuldigen. Maar ze betalen me een halve euro boven minimum loon, en ik krijg veel extras qua eten en drinken. Ze zijn daarin wel goed voor hun werknemers.
Camera beelden zijn in feite nog niet geweigerd te bekijken, maar omdat ze zo vaak iets missen doen ze dit niet (denk ik, ik weet niet hoe zij dit redeneren)

speurneusc

Berichten: 5378
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 23:11

geen geld meer neerleggen, maar waar baas bij is uittellen op een briefje bedrag zetten en baas tekent voor ontvangst, zo hoort het te gaan.

Littera

Berichten: 2053
Geregistreerd: 11-04-12
Woonplaats: Onder de zon en boven de grond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 23:13

fenijro_tani schreef:
Sourire schreef:
Ik zou in ieder geval geen ontslag nemen voordat je ander werk hebt. Je verspeelt daarmee zeer waarschijnlijk je recht op WW (indien je tenminste voldoende WW-recht hebt opgebouwd). Vervelende situatie, lekker op zoek naar ander werk.

Ik doe dit werk puur als Bijbaan, dus een maandje zonder werk zou geen hel zijn gelukkig. Ik heb naast mij een leuke winkel met aardige bazen, waar ze nog personeel zoeken. Dus in feite zou ik waarschijnlijk snel werk hebben.
Ik ben pas 17, en werk nu 3 maanden voor een baas (hiervoor onofficieel bij mijn vader) dus we heb ik nog geen recht op.


Littera schreef:
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind mensen die iemand vals beschuldigen van geld wegnemen of een fout maken met geld niet zo aardig. Zeker niet als ze weigeren om de camerabeelden te bekijken.


Dit snap ik heel goed, ik word zelf niet blij dat ze mij beschuldigen. Maar ze betalen me een halve euro boven minimum loon, en ik krijg veel extras qua eten en drinken. Ze zijn daarin wel goed voor hun werknemers.
Camera beelden zijn in feite nog niet geweigerd te bekijken, maar omdat ze zo vaak iets missen doen ze dit niet (denk ik, ik weet niet hoe zij dit redeneren)


Een halve euro boven het minimumloon is niet fantastisch, er zijn plekken waar je minder en plekken waar je meer verdient :)

Het eerste wat ik zou doen, is morgen je baas bellen en zeggen dat jij echt niets met het geld te maken hebt en dat je wilt dat hij/zij de camerabeelden bekijkt voordat hij of zij actie onderneemt. Ik vind het sowieso al raar dat jij de schuld krijgt voordat er camerabeelden zijn bekeken, je zou denken dat dit juist door de camera's heel makkelijk op te lossen is.

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-17 23:15

speurneusc schreef:
geen geld meer neerleggen, maar waar baas bij is uittellen op een briefje bedrag zetten en baas tekent voor ontvangst, zo hoort het te gaan.

Dat zou wel het logischt zijn, alleen mijn baas zegt zelf "leg maar neer ik kan nu even niet kijken."
En op dat moment wachten er al twee bezorgingen op mij. Aangezien mijn baas dan niet nodig vind om het op de nette manier te doen (überhaupt eigenlijk nooit). Maar meestal tellen ze het wel gelijk.

Deoiridh
Berichten: 503
Geregistreerd: 22-06-15

Re: Geld vermist op werk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 23:18

Heeft het wel nut camera beelden na te kijken? Als je ook bezorgt zou je het daar ook kunnen verliezen of in je zak kunnen steken. Dat is geen verwijt of beschuldiging naar jou, maar de cameras lijken me wel waardeloos in de situatie. Tenzij het echt bij de kassa wordt weggepikt.

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-17 23:18

Littera schreef:
fenijro_tani schreef:
Ik zou in ieder geval geen ontslag nemen voordat je ander werk hebt. Je verspeelt daarmee zeer waarschijnlijk je recht op WW (indien je tenminste voldoende WW-recht hebt opgebouwd). Vervelende situatie, lekker op zoek naar ander werk.

Ik doe dit werk puur als Bijbaan, dus een maandje zonder werk zou geen hel zijn gelukkig. Ik heb naast mij een leuke winkel met aardige bazen, waar ze nog personeel zoeken. Dus in feite zou ik waarschijnlijk snel werk hebben.
Ik ben pas 17, en werk nu 3 maanden voor een baas (hiervoor onofficieel bij mijn vader) dus we heb ik nog geen recht op.


Littera schreef:
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind mensen die iemand vals beschuldigen van geld wegnemen of een fout maken met geld niet zo aardig. Zeker niet als ze weigeren om de camerabeelden te bekijken.


Dit snap ik heel goed, ik word zelf niet blij dat ze mij beschuldigen. Maar ze betalen me een halve euro boven minimum loon, en ik krijg veel extras qua eten en drinken. Ze zijn daarin wel goed voor hun werknemers.
Camera beelden zijn in feite nog niet geweigerd te bekijken, maar omdat ze zo vaak iets missen doen ze dit niet (denk ik, ik weet niet hoe zij dit redeneren)


Een halve euro boven het minimumloon is niet fantastisch, er zijn plekken waar je minder en plekken waar je meer verdient :)

Het eerste wat ik zou doen, is morgen je baas bellen en zeggen dat jij echt niets met het geld te maken hebt en dat je wilt dat hij/zij de camerabeelden bekijkt voordat hij of zij actie onderneemt. Ik vind het sowieso al raar dat jij de schuld krijgt voordat er camerabeelden zijn bekeken, je zou denken dat dit juist door de camera's heel makkelijk op te lossen is.[/quote]

Ik moet morgen werken, dus ik pleit dan nogmaals voor mijn eerlijkheid en onschuld. Mijn baas wil er morgen over praten, ze had ook nog niet met haar man (andere baas) gepraat. Dus hopelijk heeft ze het met hem over gehad, of nogmaals na geteld en achter de fout gekomen.
Zo niet en ze zijn van plan om mij er voor op te laten draaien neem ik per direct ontslag, en werk ik ook niet meer die dag of de rest. Ze hebben mij geen contract gegeven waarop stond welke dagen ik moest werken. Ze hebben mij überhaupt nog niet eens via mijn rekeningnummer betaald, alleen cash (dus zwart). Dit zou mijn eerste maand wit zijn.

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 23:19

Het lijkt me dat ze een beter systeem moeten bedenken. Bijv dat baas en bezorger allebei aftekenen voor het geld dat binnenkomt na een bezorging. Erg vreemd dat het nu hun woord tegen die van jou is.. Ik zou dus idd het gesprek aangaan en zorgen voor een betere check/controle omdat dit zo niet lijkt te werken.. Succes!

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-17 23:21

Deoiridh schreef:
Heeft het wel nut camera beelden na te kijken? Als je ook bezorgt zou je het daar ook kunnen verliezen of in je zak kunnen steken. Dat is geen verwijt of beschuldiging naar jou, maar de cameras lijken me wel waardeloos in de situatie. Tenzij het echt bij de kassa wordt weggepikt.

Je kan dan natellen hoevaak ik de portemonnee heb terug gelegd, en dan zien hoeveel het eruit kwam. Dat denk ik tenminste. Ik snap wat je bedoeld, met het onderweg pakken. Dit is in dit geval niet gebeurd, maar had inderdaad kunnen gebeuren.

Ik weet niet zeker of ze wel camera's hebben hangen, maar ik denk van wel.

Littera

Berichten: 2053
Geregistreerd: 11-04-12
Woonplaats: Onder de zon en boven de grond

Re: Geld vermist op werk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 23:22

Even los van de situatie: heb je helemaal geen contract gehad of wel een contract maar niet met het aantal uren?

Je klinkt heel sterk, heel veel succes morgen alvast! Houd je ons op de hoogte?

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-17 23:30

Littera schreef:
Even los van de situatie: heb je helemaal geen contract gehad of wel een contract maar niet met het aantal uren?

Je klinkt heel sterk, heel veel succes morgen alvast! Houd je ons op de hoogte?

Ik heb wel een contract, maar dat is 0 uren (dus op oproep) en die gaat deze maand in. De eerste twee maanden waren "proefmaanden".

Bedankt! Ik moet morgen om half 5 werken, dus ik ga er eerder heen om er over te praten. Als dit mogelijk is zouden jullie het rond die tijd horen. Als ze het er na sluiting over willen hebben horen jullie het rond 9.

Ik ben wel van plan om heel duidelijk te zijn in het feit dat ik me beschuldigd voel, en dit niet fijn vind aangezien ik het echt niet heb gepakt. Als ze me dan geloven dan mogen ze snel een vervanger gaan zoeken voor 6 dagen in de week, aangezien ik niet ga werken voor iemand die me niet op mijn woord gelooft.

nine1987

Berichten: 8324
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 23:50

Wacht.. De eerste twee maanden waren proefmaanden? Je contract gaat morgen pas in?

Je baas telt JOUW geld helemaal alleen, zonder jouw bijzijn?

Ik zou daar heel gauw wegwezen als ik jou was..

Begin dienst zelf controleren (in bijzijn van de baas) wat er in de kassa/portemonnee wat dan ook zit.. Zorgen dat jij de enige bent die met dat geld werkt.. En na de dienst zelf je geld weer tellen (in bijzojn van de baas) en dan pas naar huis..

Nu kan hij zelf makkelijk stelen en jou de schuld geven..

Rare zaken daar...

stefje

Berichten: 1898
Geregistreerd: 20-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 23:51

Wat vreemd dat er zo vaak geld gemist wordt! Dat klopt toch niet...
Je mag aannemen dat je werkgever het ook vervelend vindt als er geld mist? Dan zou er toch direct geteld moeten worden op het moment dat je het overhandigt. Wat heeft dan prioriteit boven dit? Ik vind het vreemd.

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-17 23:59

nine1987 schreef:
Wacht.. De eerste twee maanden waren proefmaanden? Je contract gaat morgen pas in?

Je baas telt JOUW geld helemaal alleen, zonder jouw bijzijn?

Ik zou daar heel gauw wegwezen als ik jou was..

Begin dienst zelf controleren (in bijzijn van de baas) wat er in de kassa/portemonnee wat dan ook zit.. Zorgen dat jij de enige bent die met dat geld werkt.. En na de dienst zelf je geld weer tellen (in bijzojn van de baas) en dan pas naar huis..

Nu kan hij zelf makkelijk stelen en jou de schuld geven..

Rare zaken daar...

De eerste twee maanden waren inderdaad proefmaanden. Omdat er daarvoor een aantal collega's waren gestopt hadden ze een aantal mensen die langskwamen. Zij kwamen dan werken, en konden dan zeggen na een maand of ze doorwouden gaan of stoppen. Ik en het andere meisje gingen allebei door en kregen daarom nog een proefmaand. Ze hadden twee proefmaanden omdat ze anders veel werk hadden voor hun boekhouder met mensen die maar een maand werkte en dan stopte. (niet mijn woorden, zo is het mij verteld.)

Mijn baas telt het geld zodra ik terug kom van een bezorging, maar als het druk is kan ik er niet bij zijn. Dus dan telt hij het zonder mij.

Mijn bazen tellen het geld na de werkdag, terwijl ik aan het schoonmaken ben of naar huis ben.

Tja nu lijkt het allemaal zo duidelijk, maar dit is pas mijn eerste baantje en weet eigenlijk helemaal niet hoe het anders moest. Best stom als ik er nu zo over nadenk want zo gaat het heel makkelijk mis.


stefje schreef:
Wat vreemd dat er zo vaak geld gemist wordt! Dat klopt toch niet...
Je mag aannemen dat je werkgever het ook vervelend vindt als er geld mist? Dan zou er toch direct geteld moeten worden op het moment dat je het overhandigt. Wat heeft dan prioriteit boven dit? Ik vind het vreemd.

Ja ik neem aan dat het voor mijn bazen ook erg vervelend is als het geldbedrag niet klopt.
Bij ons heeft/had het bezorgen prioriteit, omdat we anders klachten kregen dat het eten te laat of koud aankwam. aar eigenlijk is het inderdaad veel belangrijker dat het geld klopt.

Levitate
Berichten: 1183
Geregistreerd: 20-08-12
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Geld vermist op werk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 01:00

Even los van alles: twee proefmaanden is NIET normaal en als je in die tijd een ongeluk maakt tijdens het bezorgen ben je dus niet verzekerd! Daarnaast nemen ze gewoon overal vrouwelijke bezorgers aan hoor, ik heb ook 2 jaar als bezorgster gewerkt ;)

Ik heb ooit uitgezocht hoe het zat, maar dit geld mochten ze iig niet zomaar inhouden. Ga eens langs het juridisch loket, dan krijg je gratis advies. Of bel je ouders rechtsbijstand verzekering :j

Palmera

Berichten: 9459
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 01:25

Ik snap niet dat het personeel geen portemonee voor de hele dienst heeft. Daarin zit bv 40 euro wisselgeld.
Aan het begin van je dienst controleer je samen met de baas of die 40 euro erin zit. Aan het eind van de dienst controleer je weer samen en met de bestelbonnen erbij of het bedrag klopt. Einde probleem. Ja, de baas moet die tijd wel nemen.
Maar na iedere bezorging geld afstaan en checken terwijl daar blijkbaar geen tijd voor is, is grote onzin. :)

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-17 01:44

Floriske schreef:
Even los van alles: twee proefmaanden is NIET normaal en als je in die tijd een ongeluk maakt tijdens het bezorgen ben je dus niet verzekerd! Daarnaast nemen ze gewoon overal vrouwelijke bezorgers aan hoor, ik heb ook 2 jaar als bezorgster gewerkt ;)

Ik heb ooit uitgezocht hoe het zat, maar dit geld mochten ze iig niet zomaar inhouden. Ga eens langs het juridisch loket, dan krijg je gratis advies. Of bel je ouders rechtsbijstand verzekering :j


Bedankt voor je reactie! Ik wacht het morgen even af. Zie inderdaad soms vrouwelijke bezorgers rijden. Toen ik solliciteerde hoorde ik helaas wel eens dat vrouwen makkelijker overvallen worden. Maar bij de bedrijven waar ik ze wel die rijden ga ik even rondkijken tussen de vacatures!


Palmera schreef:
Ik snap niet dat het personeel geen portemonee voor de hele dienst heeft. Daarin zit bv 40 euro wisselgeld.
Aan het begin van je dienst controleer je samen met de baas of die 40 euro erin zit. Aan het eind van de dienst controleer je weer samen en met de bestelbonnen erbij of het bedrag klopt. Einde probleem. Ja, de baas moet die tijd wel nemen.
Maar na iedere bezorging geld afstaan en checken terwijl daar blijkbaar geen tijd voor is, is grote onzin. :)


Wij krijgen op werk precies geld voor 50 euro terug (of het moet anders aangegeven zijn). Dus al iemand €21,95 moet betalen, heb ik €28,05 bij me. Dan hangt er een briefje dat ik €50 terug heb.
Wij hebben maar 2 portemonnees waar dan geld in moet. De rode zou voor a, en de zwarte voor b gelden. Als ze allebei nog betaald moeten worden.
Omdat we zo weinig portemonnees hebben krijgt niemand een eigen portemonnee.



Nog een opmerking waar ik net aan dacht, mijn baas vroeg vandaag of ik met mijn bankpas rij. Wat ik niet doe die zit veilig in mijn tas op werk.
"Voor het geval dat ik zonder benzine sta."
Terwijl ik elke dag moet kijken of er nog genoeg benzine is. Let ik trouwens ook op als ik rijd.
Enige moment dat ik met pech zou kunnen staan is als ik moet tanken, maar mijn baas wil dat ik eerst iets breng. (Gebeurd wel vaker.)

xGoldenHero

Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 05:19

Wauw wat een vreemd zaakje daar. 2 maanden proef en dan zwart betaald krijgen betekent dus dat jij al die tijd niet verzekerd was en dus ook niet op papier stond. Dat is lekker makkelijk geld verdienen over jouw rug zeg.

Ik werk zelf met 1 proefmaand bij personeel. Maar dan wordt er zeker wel een contract getekend alleen daarin staat dus dat van beide kanten na de proeftijd kan worden opgezegd als het niet bevalt.

Geld tellen moet je altijd zelf bij zijn. Jij hebt het erin gestopt, jij haalt het eruit, telt met de baas erbij en daarna tekent hij voor ontvangst. Normaal gesproken zou dat niet na iedere bezorging moeten maar na sluitingstijd tenzij je bijvoorbeeld meer dan een bepaald bedrag aan cash bij je hebt en nog niet klaar bent met werken.

Dat met de bankpas en tanken is ook een ding waarvan ik denk waarom zou personeel zorg moeten dragen voor de tank en dan zeker voorschieten. Die is gek.

Als ik jou was zou ik ontslag nemen en lekker ergens anders gaan solliciteren.