Nu is mijn vraag aan jullie. Wat vind je het saaiste of moeilijkste in het vak aardrijkskunde en waarom is dat? Schrijf er ook even bij welk niveau je doet.
Barst maar los
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zo had ik 1 leraar in de 2de klas die kon machtig mooi vertellen en het boeiend houden, maar de andere 3 jaren had ik een saaie man die alleen droge feiten deed oplepelen ( typje ouderwets en bijna met pensioen toen
) Dus persoonlijk denk ik dat daar "the key" zit hoe kun je het overbrengen op je leerlingen.
En groepsopdrachten, please, die waren vreselijk. Heb het ook laten vallen en echt geen spijt, haha. 

Ik kan me herinneren dat veel van mijn klasgenoten juist de klimaten en de lucht/zee stromingen vaak lastig vonden. 
. Ik zoek vooral vakinhoudelijke 'problemen' voor mijn opdracht. Als ik terug kijk op mijn eigen schooltijd had ik de saaiste docent ever voor dit vak. Tijdens mijn reizen is de passie ontstaan. Helaas kan ik niet veel met 'docenten motivatie' in mijn actie onderzoek.Psydoxy schreef:Leuk om al jullie reacties te lezen. Ik zoek vooral vakinhoudelijke 'problemen' voor mijn opdracht. Als ik terug kijk op mijn eigen schooltijd had ik de saaiste docent ever voor dit vak. Tijdens mijn reizen is de passie ontstaan. Helaas kan ik niet veel met 'docenten motivatie' in mijn actie onderzoek.
Dus sla je boek open, blader het eens door en laat me weten waar je echt geen zin in hebt om te leren #borig
dat is alles wat ik me kan herinneren

leuke onderwerpen vind ik onder andere stedelijke gebieden (we hebben het nu over steden in Amerika en dat vind ik heel interessant!)
(gelukkig was het niet moeilijk, maar wel oersaai en stom)