Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
borstnoot schreef:Hoihoi allemaal,
Ik studeer aan de fotovakschool (3e jaar nu) en ik mag een opdracht doen wat betreft documentaire fotografie.
Na 10 weken moeten we 8 foto's inleveren.
Aangezien er zo ontzettend veel leuke dingen te verzinnen zijn, en ik door de bomen het bos niet zie, zoek ik via Bokt iemand die mij bij deze opdracht wil helpen. Vooral omdat hier voor mij nieuwe mensen op zitten die misschien dingen doen waar ik het bestaan niet eens van af wist.
Wat ik met interessant bedoel? Eigenlijk alles! Heb je een kip als huisdier waar je veel van houdt, doe je graag mee aan hondenshows, ben jij een boswachter of een grote fan van Iron Maiden, paardenfluisteraar of een verzamelaar van het een of het ander, het maakt allemaal helemaal niets uit! Als je denkt dat het wel interessant is en ik het vast mag leggen, hoor ik heel graag wat van jou!
Uiteindelijk zal ik 4 keer bij jou op bezoek komen, om foto's te maken. Tussen de bezoeken door krijg ik feedback en moet ik misschien foto's opnieuw maken. Ik verwacht niet dat we met ieder bezoek uren bezig zijn hoor.
Natuurlijk ontvang je foto's die ik na bewerkt heb en reizen is geen probleem!
Wil je liever niet reageren in dit topic? Dan is een PB'tje ook helemaal goed!
Liefs!
Tink89 schreef:Het is misschien wat ingewikkeld qua planning, maar zou je foto's met kano's (bijvoorbeeld op de Galderse meren of op ons eigen ven in Oisterwijk) of met vliegers (op een strand? Is wel ver reizen voor ons...) leuk vinden om te doen?
Wellicht niet het meest boeiend, maar wel tof voor documentaire doeleindes wellicht 
(bleek wel weer uit de reactie van mijn nieuwe klas vanmorgen haha XD)
Many schreef:Is er niet een bepaald onderwerp waar jij zélf graag meer over zou willen weten? Waar je nieuwsgierig naar bent of vragen over hebt? Dan kun je middels je reportage op zoek gaan naar het antwoord op je vraag. Ik denk namelijk dat je foto's interessanter worden als ze voortkomen uit een persoonlijke nieuwsgierigheid dan dat er 'zomaar' een onderwerp op staat. Bovendien krijgt je serie dan meer diepgang: het is ineens een persoonlijke ontdekkingstocht. Dus ik zou eens bij jezelf nagaan wat jij nu echt graag zou willen weten/zien en dát fotograferen.
wij wonen in Oostenrijk in de winter en zijn beiden DJ en ski- / snowboard leraar. In de zomermaanden (nu dus) hebben we een groot zeilschip. We kunnen je best even bezig houden. Lol