Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
?
maar helaas kan ik weinig vinden wat hetzelfde salaris biedt voor 4 dagen per week werken. Ik doe nu vrijwilligerswerk in de vakantie en soms denk ik mmmmm jammer dat ik hier niet van kan leven hahahaha. Goof schreef:har166 schreef:helaas kan ik weinig vinden wat hetzelfde salaris biedt voor 4 dagen per week werken.
Dat is inderdaad echt een nadeel. Ik verdiende echt goed met mijn 4 dagen werken, dat ga ik ergens anders nooit meer krijgen
Supervixen schreef:Goof ik kreeg uit jouw verhalen het idee dat je het onderwijs heel leuk vond! Hoe doe je dat financieel nu dan? Vrijwilligerswerk levert toch niks op?
, de andere werkt op een tekenacademie en doet festivals en dergelijke met grime, tattoo's, allerlei creatieve zaken met kinderen...Goof schreef:har166 schreef:helaas kan ik weinig vinden wat hetzelfde salaris biedt voor 4 dagen per week werken.
Dat is inderdaad echt een nadeel. Ik verdiende echt goed met mijn 4 dagen werken, dat ga ik ergens anders nooit meer krijgen
Sizzle schreef:Ik zou zeggen: begin eens met een cursus sociale hygiene. Of is dat niet meer verplicht?
Sizzle schreef:Ik zou zeggen: begin eens met een cursus sociale hygiene. Of is dat niet meer verplicht?
Dan eens bedenken wat voor soort voedsel je kan en wil produceren en dan daarmee voorlopig mee 1 dagje per week op de markt staan?
Dieselpaard schreef:Ik geef wiskunde en start in sept met de opleiding. Dat vind ik wel echt waardeloos...3 jaar studeren voor iets wat gewoon in het boekje staat :/