Goedenavond!
Volgend jaar hoop ik door de selectie van diergeneeskunde in Utrecht te komen en anders denk ik erover om naar Antwerpen te gaan. Nu lijkt het mij leuk om na mijn examens naar het buitenland te gaan om daar vrijwilligerswerk te doen of 'gewoon' te werken. Ik heb op internet een beetje gespeurd, maar ik dacht dat ik met jullie hulp misschien wel aan meer adresjes/plekken/opties kan komen. Hierdoor zal ik mij verder kunnen verdiepen. Wellicht hebben jullie zelf ervaring, ik zou dan graag horen hoe en wat, en natuurlijk ook wat je ervan hebt gevonden!
Wat zoek ik:
- Dier gerelateerd werk
- Ergens in het buitenland. Zuid-Afrika en Azië spreekt mij erg aan (maar alle suggesties/informatie is welkom. Liefst een engels-talig land)
- Ik wil mijn engels bijspijkeren
- Ik wil mijn kennis over dierenwelzijn verbreden (zeg maar als opstapje voor de studie)
- Vrijwilligerswerk in groepsverband
De bedoeling is dus niet dat ik ergens te paard een rit ga begeleiden of paarden trainen. Ik wil mij erg graag op wilde dieren / gewone dieren richten die gewond zijn geweest of met problemen en dergelijke.
Op travelactive en dat soort sites heb ik wel gekeken, maar ik denk dat er toch meer is dan dat! Daarom zoek ik via deze weg verder.
Ik hoop dat ik wat van jullie krijg te horen en ik ben ook zeker benieuwd naar alle mogelijkheden, opties en verhalen!
Alvast bedankt!