Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
UrbanL schreef:Klopt bedrijf zoals Coolblue bezorgt pakketten voor hun klanten via post.nl wanneer je wilt dus ook op zondag. Je ziet het steeds meer idd.
En de sorteercentra's zijn idd op zondag nacht open.

Sabbientje schreef:post en pakjes sorteren?
Klaarmaken voor de bezorgrondes van de komende week.
Distributie van post naar andere sorteercentra door het land.
In Amsterdam zelf of Amsterdam Shiphol? Want ik kan wel inkomen dat vrachttransport 24/7 door gaat. Al die pakketjes die via luchtpost aankomen moeten ook uitgezocht worden. Vooral in de 24uurs economie van tegenwoordig.
verootjoo schreef:Volgens mij ligt het eraan waar je werkt. In de steden wordt geloof ik ook wel bezorgd op zondag. Bij ons niet, je kan het soms aanvinken en extra betalen, maar ik vraag me echt af of dat dan van het dichtstbijzijnde postcentrum is. Hier wordt ook op maandag geen post bezorgd omdat dat dan op zondag gesorteerd zou moeten worden.
Ik vind het ook raar, maar ik ben sowieso al geen fan van de 24-uurseconomie die er hard aan lijkt te komen
Hilli schreef:Er worden op zondag pakketjes bezorgd en het lijkt mij dat het sorteercentrum ook gewoon doordraait. Dus ja, dat kan. Je zou natuurlijk aan 'die iemand die je kent' ook gewoon kunnen vragen wat 'ie dan op zondag doet
chocobroodje schreef:De reden dat er op maandag geen post wordt bezorgd (wel pakketen uiteraard) is omdat veel bedrijven op zaterdag toch niet open zijn en er dus te weinig post is om het rendabel te maken
Alleen op dinsdag t/m zaterdag.