Ik ben in 2014 geslaagd voor mijn MBO 4 Bedrijfsadministrateur opleiding.
Daarna ben ik gaan werken, inmiddels ben ik 23 en wil ik toch graag nog een HBO papiertje op zak.
Graag zou ik zoveel mogelijk informatie en ervaringen hierover krijgen!
Ik ben al op studiekeuze gesprek geweest en daar kwam een HBO Technische Bedrijfskunde Deeltijd opleiding bij InHolland uit. Naar wat ze mij hebben verteld over de opleiding spreekt deze mij ook wel aan, veel uitdaging en dat is precies wat ik zoek.
Nu zit ik alleen met het kostenplaatje..
Ik ben dus 23, moet nu gewoon werken om mijn kosten als in huur/boodschappen e.d. te betalen. Heb helaas geen familie waar ik op terug kan vallen aangezien die allemaal ver weg wonen. Dus weer thuis gaan wonen zit er niet in.
Ik woon nu anti kraak wat wel goed drukt in mijn huurkosten.
Mijn vraag is voornamelijk waar ik nu precies recht op heb qua lenen? Ik hoorder over het Leven lang leren krediet, maar ik kom er nou niet uit of ik ook recht heb op eventueel meer lenen i.v.m. boekengeld en dergelijke. Helaas heb ik geen spaarpot en ik wil dus zeker weten dat ik het financieel kan redden. Dat ik na m'n opleiding moet terug betalen ben ik op ingesteld. Dat is ook geen probleem, maar ik wil niet halverwege moeten stoppen vanwege financiële problemen. Vandaar ook de deeltijd opleiding dan moet ik gewoon 4 dagen werken.
Ik zou echt graag gelijkwaardige ervaringen horen!
Alvast heel erg bedankt!
maar zit nu bij een technische multinational. Ook goed gebruik maken van je LinkedIn, hier stromen de uitnodigingen gewoon binnen zonder zelf actief op zoek te gaan.
)