Wie studeert er nog meer af als verpleegkundige?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

anoniempje1

Wie studeert er nog meer af als verpleegkundige?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-17 20:17

Hallo bokkers!

Dit schooljaar is alweer bijna en ten einde. En als het allemaal mee zit rond ik binnenkort mijn eindstage af als verpleegkundige niveau 4 met ziekenhuis als 'eindbranche'. Wie zijn er nog meer dit jaar verpleegkundige? Wanneer horen jullie de officiële datum of je geslaagd bent? En wat gaan jullie hierna doen; werken of verder studeren? Of een combi van beide?

Ik ben heel benieuwd!

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 20:22

Vorige week mijn eindgesprek gehad en geslaagd! Ook afstudeerbranche het ziekenhuis. Ga jij nog verder studeren of ga je aan het werk? Ik ga in september verder studeren.
Succes met de afronding! :D

anoniempje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-17 18:17

Ik moet nog officieel te horen krijgen dat ik geslaagd ben... Maar verwacht eigenlijk geen problemen aangezien ik alles heb gehaald enkel de examencommissie nog alles moet nakijken. Nu nog een paar dagen stage voor de BIG-registratie. Hierna ga ik ook verder leren, HBO-V. En daarnaast werken in de thuiszorg als verpleegkundige *\o/*

Priscilla_90

Re: Wie studeert er nog meer af als verpleegkundige?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 18:26

Super zeg!

Ook dit jaar is mijn examenjaar en 28 juni horen wij definitief of we geslaagd zijn.
Tijdens mijn laatste stage heb ik een switch gemaakt van het Emc naar tz.

in de thuiszorg kan ik ga werken als in het ziekenhuis op de oncologie denk dat het toch kaatste geval wordt.

Als wat jonger was geweest was ik ook beslist door gegaan met studeren

Napie

Re: Wie studeert er nog meer af als verpleegkundige?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 21:08

Ik ben al een tijdje afgestudeerd verpleegkundige. Mijn laatste hbo-v stage liep ik op de obstetrie. Ik dacht dat het niks voor mij zou zijn maar ben blijven plakken. Ik mocht op die afdeling blijven werken na mijn diplomering. Na drie jaar ben ik begonnen met de opleiding obstetrie en gynaecologie. Daarna heb ik nog critical care obstetrie gedaan en fertiliteit. Nu ben ik net begonnen met de opleiding neonatologie. In zowel de obstetrie als de neonatolgie zijn grote tekorten aan verpleegkundigen. Hierin kan je je kansen grijpen. Absoluut baangarantie

FemkeVH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 21:14

Napie schreef:
Ik ben al een tijdje afgestudeerd verpleegkundige. Mijn laatste hbo-v stage liep ik op de obstetrie. Ik dacht dat het niks voor mij zou zijn maar ben blijven plakken. Ik mocht op die afdeling blijven werken na mijn diplomering. Na drie jaar ben ik begonnen met de opleiding obstetrie en gynaecologie. Daarna heb ik nog critical care obstetrie gedaan en fertiliteit. Nu ben ik net begonnen met de opleiding neonatologie. In zowel de obstetrie als de neonatolgie zijn grote tekorten aan verpleegkundigen. Hierin kan je je kansen grijpen. Absoluut baangarantie

Oh dat lijkt mij ook gaaf zeg! Nog even doorleren maar want ik zit aankomend jaar in mijn derde jaar van hbo v

anoniempje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-17 17:46

Napie schreef:

Hmm mij zou dit ook niet zo 1,2,3 iets lijken maar wie weet.... Heb tot nu toe iedere keer stages gehad waarvan ik van te voren dacht NEEEEEE en dan achteraf ooh eigenlijk is het best leuk :P Dat is ook een van de reden dat ik nog hbo wil gaan doen, ik heb gewoon nog niet echt een idee waar ik zou willen werken 'later'.