gevraagd: trailer eigenaren voor interview

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

BeeMed

gevraagd: trailer eigenaren voor interview

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-17 13:05

Dit plaats ik namens een kennis. Zij doet haar afstudeeropdracht over een inovatiefproduct die ook toepasbaar zou zijn op paardentrailers. Daarvoor wil zij mensen interviewen die een paardentrailer hebben. Zij is zelf niet bekend in ' de paardenwereld' vandaar dat ik namens haar een oproep plaats.

Ik ben Sophie, student aan de opleiding Communicatie en momenteel aan het afstuderen. Hiervoor doe ik een behoefteonderzoek voor een startup met een innovatief product voor caravans. Ik ga onderzoeken of er behoefte is aan een soort gelijk product voor paardentrailers.

Bent u in het bezit van een eigen paard en heeft u een eigen trailer, deelt u een trailer of rijdt u regelmatig met een trailer? Dan ben ik op zoek naar u!

Uw input is onmisbaar bij dit onderzoek, omdat uw ervaringen met het vervoeren van een paard in een trailer inzicht kan geven in de mogelijkheden voor het bieden van meer veiligheid en het comfortabeler vervoeren van uw paard met dit innovatieve product. Daarnaast zou u mij enorm helpen bij mijn afstudeerscriptie. Tijdens het interview zal ik u vragen naar uw ervaring betreffende het vervoeren van een paard en hoe u denkt dat een innovatief product hierbij zou kunnen helpen.

Het interview zal ongeveer 30 minuten duren en vindt het liefst face-to-face plaats op een datum, tijd en plek die voor u goed uitkomt. Is dit echter niet mogelijk, dan zou het interview eventueel ook telefonisch afgenomen kunnen worden. Het interview zal auditief worden opgenomen en uitgewerkt worden in een transcript. De informatie uit het interview zal strikt vertrouwelijk worden behandeld, uw naam hoeft er niet bij vermeld te worden, en zal niet aan derden worden verstrekt of openbaar worden gemaakt.

Lijkt het u leuk/interessant om mij te helpen bij dit onderzoek en uw ervaringen betreffende het vervoeren van uw paard (anoniem) met mij te delen? Stuur dan een mailtje naar: S.J.M.vanAchthoven@student.hhs.nl t.a.v. Sophie van Achthoven.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie