Informatie over creatieve ontwikkeling

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Muffin01

Informatie over creatieve ontwikkeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-17 23:14

Hallo Bokkers,

Voor mijn studie ben ik bezig met een onderzoek naar de creativiteit van kinderen. Voor een analyse die moet maken heb ik al informatie uit de theorie van de opleiding kunnen halen. Maar helaas is dit niet genoeg.

Ik ben al bij de bibliotheek geweest en heb een heleboel boeken meegenomen. Daarin staat van alles in over de ontwikkeling van het kind, helaas alleen niks over de creatieve ontwikkeling. Ook ben ik op internet aan het zoeken geweest maar kan ik weinig vinden.

Nu dus mijn vraag: Zijn er mensen die goede boeken, internet sites of artikelen enzovoort kennen die gaan over de creatieve ontwikkeling van het kind? Ik hoef geen antwoorden te hebben omdat ik dat zelf moet uitzoeken. Heeft iemand suggesties?

Alvast bedankt! *\o/* *\o/*

Destination

Re: Informatie over creatieve ontwikkeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 23:32

Heb je al gezocht in de catalogus van je hogeschool/universiteit? Ik heb net (in het Engels) bij mijn universiteit even gezocht en had zo 10 wetenschappelijke artikelen te pakken. Verder kun je ook nog sites als Google Scholar of jstor gebruiken. Voor jstor moet je school/universiteit wel een licentie hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 23:48

Levensfasen van Tieleman al geprobeerd?
Of Dineke Behrend.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 18:03

Kijk eens voor boeken die ze ook op de Pabo gebruiken, bijvoorbeeld laat maar zien of kijk op spel.