WOW wat een reacties al! Helemaal geweldig dit
Ine23 schreef:Ik wil hem graag invullen, maar raak niet voorbij de stellingen na het kiezen van de gerechten via m'n telefoon. Ik probeer het later nog eens! Edit: gelukt!
Ik ben wel zo iemand die bewust op haar voeding let thuis, maar op restaurant neem ik gewoon waar ik zin in heb. De ene keer zal dat een salade zijn, maar de andere keer evengoed een vette pizza met veel kazen

.
Dit is inderdaad één van de punten, die mensen uitspreken haha, ikzelf uiteraard ook! Heel erg bedankt
oscar1996 schreef:heb hem ingevuld. Vond het alleen jammer dat er wel word gevraagd of je een intollerantie of allergie hebt maar dat de menukaart er niet echt op is aangepast. Qua menu heb ik nu het voor mij meest veilige uitgekozen, maar als ik deze menu kaart zou zien voordat ik een afspraak maak bij het restaurant zou ik eerst contact opnemen met het restaurant of zij er wel rekening mee kunnen houden dat ik een intollerantie heb. Het zou mooi zijn als onder de recepten ook de allergie en intollerantie info zou staan.
Fantastische feedback!, in ons restaurant zal er altijd de mogelijkheid zijn tot aanpassingen van gerechten d.m.v. het aanspreken van de serveerder! Wegens ruimte moesten er keuze gemaakt worden, nogmaals uitstekende punten. Heel erg bedankt
RelarDevi schreef:Ik mis nog wel het optie 'geen zin in koken' als reden om uit te eten.
Aihhhh haha je hebt helemaal gelijk. Gemiste kans
Fenrir schreef:Ingevuld! Als vegetariër vond ik het leuk om te zien dat er een paar vegetarische gerechten bij zaten, maar jammer dat ze zo extreem veel gebruik maakten van (sterke) kaas. Niet erg origineel (helaas doen veel restaurants dat) en als vegetariër die geen geitenkaas en 'sterke' kazen zoals gorgonzola, blauwe kaas etc. lust is de keuze enorm beperkt en zou ik dus niet zo snel bij dit restaurant gaan eten.
Hartstikke bedankt!, kan mij hier ook goed in vinden Ja. De opties voor het zelf kiezen van andere ''lekkerdere'' kazen per gericht zal worden meegenomen!
Wat geweldig dat jullie zo snel reageren!!!
Alle feedback is welkom en ik zou zeggen blijf vooral delen in jullie contactkringen!!