Studeren in Antwerpen 2017-2018

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

72Melanie27

Studeren in Antwerpen 2017-2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-17 11:55

Ik weet dat er al een topic is gemaakt voor bokkers die volgend jaar DGK studeren in Gent, maar omdat er ook bokkers zullen zijn (waaronder ik) met ontzettend veel vragen. Leek het me ook handig om een topic aan te maken voor studenten die in Antwerpen gaan studeren.

Hoi Bokkers,

Aankomend schooljaar ga ik DGK studeren in Antwerpen. Hierbij zijn er nog ontzettend veel vragen die door mijn hoofd spoken. Dit topic heb ik geopend, zodat iedereen zijn/haar vraag kan stellen.

- Wie gaan er op en neer reizen iedere dag?
- Wat zijn de ervaringen van medebokkers die al (DGK) studeren in Antwerpen?
- Waarom heb je gekozen voor Antwerpen?

Mochten er facebookgroepen/groepchats zijn kunnen deze ook hier worden vermeld, altijd handig :D

Nobodylikes

Re: Studeren in Antwerpen 2017-2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 09:58

Hi,
Ik zal mij hier ook even melden: ook ik ga aankomend jaar naar Antwerpen! Super spannend, maar ik heb er erg veel zin in! Ik woon met OV 4,5 uur van de Campus dus heb besloten op kot te gaan in Antwerpen. Ik heb gekozen voor Antwerpen omdat ik het wel fijn vind dat in de lange zit van 6 jaar een vernieuwing zit, en de buitencampus van UA sprak mij heel erg aan! Ik ben super benieuwd naar de ervaringen van andere mensen die heen gaan of daar al zitten!

72Melanie27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-17 10:48

Nobodylikes schreef:
Hi,
Ik zal mij hier ook even melden: ook ik ga aankomend jaar naar Antwerpen! Super spannend, maar ik heb er erg veel zin in! Ik woon met OV 4,5 uur van de Campus dus heb besloten op kot te gaan in Antwerpen. Ik heb gekozen voor Antwerpen omdat ik het wel fijn vind dat in de lange zit van 6 jaar een vernieuwing zit, en de buitencampus van UA sprak mij heel erg aan! Ik ben super benieuwd naar de ervaringen van andere mensen die heen gaan of daar al zitten!

Leuk!
Welke opleiding ga je volgen?

Ik woon met de auto 2 uur van Antwerpen, maar met de auto wordt een hell! Ik ga dus denk ik maar eerst proberen met OV. Is 1.22 uur enkele reis... Maar ben er nog steeds niet over uit of het een kot wordt of het OV.

Nobodylikes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 23:35

Dit is echt de late reactie van de eeuw! Hahaha! Ik ga ook DGK studeren en ben gelukkig de blije huurder van een mooi kot in Wilrijk! Blij als een ei, hihi! Hoe ver zit jij er inmiddels in?