Ik zit nu te kijken naar een nieuwe schooltas.
Ik neb op dit moment een handtas met kleine handvaten en een lange schouderband(zo schuin om je nek) (dus hij kan om je arm hangen maar je ken hem niet met de handvaten even over je schouder gooien).
Ik wilde zo een fjallraven rugzak, omdat als ik (vooral) meiden daarmee op hun rug zie lopen ik het wel leuk vind omdat ie niet zo groot is, want een grote grijze eastpak rugzak over mn schouder hangen dat vind ik mezelf niet staan. En dat mag toch ook een beetje meespelen

Ik heb ook een kleinere rugzak gehad (goedkoop, maar ging sneller kapot) met bloemen/jungle print, en die vond ik wel weer leuk. Ook omdat die niet te groot is.
Als je het hebt over handtas zou ik wel graag willen dat ie dichtkan met een rits, en dat ik dus wel zo grote handvaten heb zodat die over mn schouder kunnen. (Ik hoop dat je me begrijpt

En voor beide tassen geldt, dat ik graag wel kleinere vakjes heb. Nietveel, maar om dingen voor het maandelijkse feestje ('feestje' uche) in te doen bijvoorbeeld.
Zouden jullie mee willen denken en ervaringen willen delen over welke jullie hebben?
Groetjes x