Opzetten bedrijfje, tips?

Moderators: Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird, Princesj, Hanmar, Giolli, Mondy

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

YentlShots

Opzetten bedrijfje, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-17 15:37

Hi allemaal!

(ik hoop dat ik het goede forum hiervoor heb uitgekozen!)

Ik ben heel erg bezig met mijn fotografiebedrijfje op te zetten. Ik heb sowieso al een netwerk waar ik veel mee doe online (instagram, Facebook pagina, twitter, Flickr. ). Ik probeer mijn foto's zo veel mogelijk online te delen. Maar ik wil nu ook een duidelijke website, mail, en dat allemaal bij mijn sociale media's zetten zodat alles mooi in elkaar overloopt en ik makkelijk te vinden ben. Ook wil ik een logo voor elkaar krijgen en kaartjes bestellen, zodat ik dat altijd kan geven aan iemand (heb gemerkt dat ik dit echt mis als ik klussen doe)
Alleen vind ik het nogal lastig om dit georganiseerd voor elkaar te krijgen.. :o

Dus ik ben hier om wat tips en uitleg te vragen, eventueel van andere ondernemers met een bedrijfje die mij hiermee willen helpen. Ik zou hier ontzettend mee geholpen zijn!

Alvast bedankt!

PHOTOGRAPHER AT FESTIVALS AND GIGS // I DO SHOOTS TOO // Contact: serarothphotography@gmail.com // https://serarothphotograph.wixsite.com/photography

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: Opzetten bedrijfje, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 15:41

Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA!

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-17 15:43

PHOTOGRAPHER AT FESTIVALS AND GIGS // I DO SHOOTS TOO // Contact: serarothphotography@gmail.com // https://serarothphotograph.wixsite.com/photography

Nadia
Oppermuts

Re: Opzetten bedrijfje, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 19:42

Omdat er een recent topic is waar je ook nog eens ervaringsdeskundigen vindt, hier een slotje.

Toos Onderschriftloos :D

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten