Eigenlijk voor alle dingen waar ik graag tips over wil schakel ik jullie in. Zoveel verschillende mensen, zoveel verschillende meningen. Daar heb je altijd iets aan!
En vandaag wil ik graag jullie advies over: '' Ondernemen ''.
Eigenlijk al sinds de middelbare school weet ik wat ik wil, ondernemen, een eigen zaak.
Waarom? Managen is mijn ding, ik wil graag onafhankelijk zijn, ik ben gedreven en wil altijd meer en ben ambitieus.
Na mijn studie Event Management ben ik gaan werken. Werk ervaring opdoen. Opzich is dat al best redelijk gelukt vind ik zelf. Veel verschillende ondernemingen gezien, en veel geleerd.
2 jaar lang leidinggevende geweest in een indoor speelparadijs waar ook zadel werden verhuurd. 1 jaar assistent filiaal manager geweest in de detailhandel en nu ben ik Salesmedewerker en receptioniste in een exclusieve sportschool waar ik ook de volledige ledenadministatie doe, mensen aanstuur en de bestellingen doe onder andere.
Ik heb het ontzettend naar mijn zin op de stek waar ik nu zit. En ben zeker nog niet van plan te vertrekken máár ik wil me wel graag door ontwikkelen.
Wat het grote probleem is: '' Ik vind teveel leuk''.
Dus wat wil ik? Wat voor bedrijf? Waar moet ik beginnen?
Wat ik op dit moment het liefste zou willen is een speelparadijs met zaalverhuur, dat vond ik echt super! Maar zonder starterskapitaal word dat natuurlijk mega lastig. Dus misschien kleiner beginnen? Een webshop? Een zonnestudio?
Maar allereerst natuurlijk veel meer leren. Wat moet ik doen? Waar moet ik beginnen?
Ik wil dit jaar graag naar de carriere beurs om ideeen op te doen maar ook meerdere cursussen volgen.
Maar wat ik graag van jullie wil, TIPS TIPS TIPS