Tale as old as time .......
True as it can be,
Barely even friends,
Then somebody bends,
Unexpectedly.

Net voordat de prachtige film van Beauty & The Beast uit kwam heb ik een prachtige shoot gedaan met een geweldig team op een mooie locatie bij onze zuiderburen. Het was niet perse ingestoken op de film, echter waren de beelden die eruit kwamen zo 'in feel' met de film dat het een beetje vernoemd is ernaar. Nu zijn het geen beelden die ik zelf geschoten heb, maar waar ik zelf model voor mocht staan dus zodoende mogen ze niet naar UdK of Fotokunst

De designer dress komt bij Linda Friesen vandaan, ik wou al jaren wat doen met haar creaties en nu had ik eindelijk de juiste gelegenheid ervoor!

"Finding you can change, learning you were wrong."

"Beauty and the Beast"
Ik ben echt heel erg blij met de beelden. Ik sta zelf niet zoveel meer voor de camera, zeker door mijn afstuderen heb ik weinig tijd voor fotografie maar dit was iets wat ik al jaren wou doen. Mede door deze shoot heb ik ook besloten vanaf juni te gaan starten met een serie die de alle remakes van de Disney klassiekers volgt en vertaald naar een serie

En om een indruk te geven van de tot stand komen van de shoot, nog een aantal backstage shots