korte tijdelijke baantjes

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

thirteenn

korte tijdelijke baantjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-17 19:01

Zijn er mensen die ervaring hebben met dag baantjes die me er meer over kan vertellen?

Mijn broertje is tijdje terug door een uitzendbureau gevraagd voor een dag vacature, hij hoefde maar 1x te komen helpen met iets. Nou vroeg ik me af.. zijn er meer van dat soort vacatures? Ik kan het bij uitzendbureau's in ieder geval niet aangeven.

Ik heb nu 4 a 5 maanden niks te doen, dus ik ben opzoek naar een baantje. Ik zoek naar iets wat ik kan combineren met mijn klanten (grafisch vormgever) en met rijles. Ik zat ook al te denken om iets van een kranten/folderwijk erbij te pakken zodat ik alles makkelijk kan indelen.

All magic comes with a price, dearie

Zinzi_jewel

Re: korte tijdelijke baantjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 19:16

Post bezorgen
Zoeken alrijd mensen .
Oproep baantjes ?

Chasing Dreams ...
Zinti , My very own princess
Fanny, also a princess...
What a luck to have 2 of those Amazing girls
[*]2 wow dressuur zadels te koop [*]

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 19:20

Welke regio zit je?

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 19:21

Ik sta nu al 2 jaar ingeschreven bij het uitzendbureau Randstad. Via hun doe ik vrij vaak dag/week klusjes. Nu ook weer; ik val 10 dagen in als schoonmaakhulp bij csu.
Hun aanbod wisselt een beetje, en je wordt gebeld door de recruiters, dus het is belangrijk dat het bekend is dat je beschikbaar bent. Ik bel zelf als ik weet dat ik een maand lang veel beschikbaar ben.
Mijn ervaring is dat ze zeker in de zomer flink wat werk hebben. Dan ook wel voor langere periodes.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-17 19:32

Jennyj01 schreef:
Welke regio zit je?

Noord Brabant!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 19:38

Je kunt ook kijken naar evenementen in de buurt daar kun je soms ook dan een dag aan het werk

Één van de mooiste dingen in mijn leven is de wereld, ik maak dan ook graag foto's van de natuur en landschappen, maar wel natuurlijk, geen filters klik hier om de foto's op instagram te bekijken

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 20:11

Ik zit in de randstad en weet dat hier enorm veel vraag is naar kattenoppas de komende maanden. Eten geven, bak verschonen, even stofzuigen, aandacht geven/spelen, post en plantjes water.

Emmaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 20:56

Veel uitzendbureau's voor jongeren hebben een poule voor bedrijven die op hele korte termijn voor hele korte periode bv receptionisten of administratief medewerkers nodig hebben. Ik heb ooit een dag gewerkt bij een bedrijf omdat er een lijst met bedrijven nagebeld moest worden, super hersendodend maar het is wel een leuk zakcentje. Misschien eens naar zoiets kijken? YoungCapital en Susa hebben sowieso dat soort poules.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 21:02

Via uitzendbureau zoeken ze ook nog wel eens mensen om mee te doen met kleine onderzoekjes. Is makkelijk verdienen. Weet niet waar in N-B je zit, maar rond Eindhoven worden mensen nog wel regelmatig gezocht (uni/high tech campus) :)

haike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 21:04

Eventique, is werken op evenementen en vaak ook erg gezellig. Komt een mailtje met informatie en als je dan wil en kan werken mail je terug

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-17 15:18

_Denise_ schreef:
Via uitzendbureau zoeken ze ook nog wel eens mensen om mee te doen met kleine onderzoekjes. Is makkelijk verdienen. Weet niet waar in N-B je zit, maar rond Eindhoven worden mensen nog wel regelmatig gezocht (uni/high tech campus) :)

In Eindhoven! Haha.

Dingen met telefoneren werkt niet voor mij. Ik ben slechthorend dus dat doe ik liever niet.

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 15:21

Ik maak vakantie huisjes schoon, particulier. De mensen geven bijv aan dat ze voor die datum komen, en dan heb je bijv 2 weken om het zelf in te plannen en te verdelen. en het verdiend ook best goed

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-17 17:47

Iris965 schreef:
Ik maak vakantie huisjes schoon, particulier. De mensen geven bijv aan dat ze voor die datum komen, en dan heb je bijv 2 weken om het zelf in te plannen en te verdelen. en het verdiend ook best goed

Oeh, en hoe kom je daaraan?

pimaude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 17:54

Young capital heeft veel pools en tijdelijk werk! Studentenwerk.nl is dat dacht ik

'some people are worth melting for.'

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie