Noem allemaal een Vapiano gerecht

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

sanasoufi

Noem allemaal een Vapiano gerecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-17 23:14

die het minst tussen je tanden blijft steken. Dus niet dat je na het eten ineens peterselie tussen je tanden hebt?

Ik heb namelijk een date *\o/* helaas probeert dat joch me ervan te overtuigen dat carriere maken heel belangrijk is, maar als hij verliefd op me wordt dan heeft hij maar te accepteren dat ik huisvrouw word toch? 7 dagen om mijn huid en haren te laten stralen en helemaal dun te zijn.

Ik wil echt niet werken! Dat solliciteren is hels!

Dus of trouwen en snel kinderen (gewoon niet de pil gebruiken _/-\o_ ) OF rampscenario: een baan proberen te vinden wat nooit lukt (tenminste dat is niet waar...er is altijd werk, het is alleen dat wij niet naar die vacatures kijken. Zo sla ik nooit acht op vacatures voor in de bediening, vacatures als ADL assistent...en toevallig hebben ze in de straat waar ik woon ADL assistenten nodig, dat zag ik in de lokale krant, dergelijke banen zijn er dus in geval van financiƫle nood wel...alleen ik verkeer niet in nood, ik heb ouders _/-\o_ en hopelijk snel een leuke man <3 )

Avelienvd

Re: Noem allemaal een Vapiano gerecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 23:15

getemd

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 23:19

Volgens mij is account van ts gehackt? Schrijfstijl lijkt voor mij niet overeen te komen met eerdere berichten....

Althans ik hoop het voor ts dat deze topics van vandaag als lolletje zijn neergezet:')

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 23:23

*smiley met bak popcorn*

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

sanasoufi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-17 23:24

MacavityL schreef:
*smiley met bak popcorn*

oliebol! wat als die pizza gaat eten? Gatver! -O-

MarcoBorsato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 23:59

Er is een leuke film op tv.

quera. Voor altijd en langer

Warme groet, Gerda

MirandaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 15:08

Gezien het verloop van het topic en dat TS inmiddels niet meer op Bokt zit, maak ik het slotje definitief.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten