Ik ben in Januari mijn eigen bedrijfje gestart.
Ik maak kaarsen, melts, scrubs, bruisballen, badzout, lipbalms, diffusers (zoals die van rituals) en doe dit heel graag. Word er echt een beetje zen van.
Het is een beetje gestart als een hobby, en ben het langzaam gaan uitbreiden om te verkopen.
Zelf heb ik geen ervaring in marketing of het hebben van een bedrijf dus het is best nog een beetje vallen en opstaan. Daarnaast werk ik ook nog gewoon ''fulltime''. Ook ben ik een beetje ''zomaar'' begonnen, dus er is/was niet echt geld om bijv. 1000 euro te investeren.
Ik ben benieuwd of er nog andere bokkers zijn die zo een bedrijfje gestart zijn in iets dat een éénmanszaak is (of misschien 2?) en iets dat dus handgemaakt is. Crochet, breien, tekeningen, foto's - weet ik veel wat.
Wellicht kunnen we tips uitwisselen en is het leuk om over frustraties, inspiraties, plannen en dromen te praten met elkaar.
Ik ben op het moment m'n lipbalms uit aan het brengen en probeer een facebook en instagram volging te krijgen.
De markt waar ik in zit is best wel verzadigd, dus dat is af en toe moeilijk.
Ik ga deze week flyeren (heb zelf flyers geprint) en die lokaal in brievenbussen stoppen om wat naamsbekendheid te krijgen.
Eind April doe ik m'n eerste markt en ik ben aan't denken om home-parties te starten (zoals tupperware doet).
Ik ben er ontzettend graag mee bezig en zou graag m'n enthusiasme willen delen!
Groetjes Sanne!
dus dan zeg ik m'n baas betaald me voor m'n eigen bedrijf lol.
) en 30 april sta ik op de markt.