Geen vervanging

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pinto_1

Berichten: 2565
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 21:50

Was ook wel benieuwd, maar denk dat we er niet veel meer van horen.

Anoniem

Re: Geen vervanging

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 22:28

Oh excuse me hoor, iets met druk zijn...

Ik heb gebeld en nogmaals aangegeven te willen stoppen. Maar weer werd er doorgedramd dat ik het wel om de week kon doen.

Ik ben er een beetje klaar mee op moment. Dat adres kan ik niet aan, ze kunnen hoog en laag springen, ik ga daar niet meer heen.

Ik baal wel want mis nu een flink stuk inkomen. Ben ook al bij een ander uitzendbureau bezig, maar dat is net zo iets, kan ze achter de broek blijven zitten.
Word er een beetje moedeloos van...

KimD

Berichten: 20437
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Geen vervanging

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 22:34

Ik denk eerlijk gezegd dat dit ook aan jou communicatie ligt. Zoals wel doorschemert in je berichten is communiceren niet je sterkste punt.

Waarschijnlijk is het voor het uitzendbureau niet duidelijk wat je precies wilt.

Als je overigens 7 dagen bij je vriend in het bedrijf werkt heb je daar toch inkomsten uit?

Anoniem

Re: Geen vervanging

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 22:39

Gedeeltelijk, niet alles, in ieder geval niet genoeg. Maar dat ga ik verder ook niet uitleggen op bokt.

Nee communiceren is niet mn sterkste punt, maar ik heb meerdere keren duidelijk aangegeven wat ik wil.

SARINO

Berichten: 469
Geregistreerd: 06-07-12
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 22:49

Als je overigens 7 dagen bij je vriend in het bedrijf werkt heb je daar toch inkomsten uit?[/quote]

Inkomsten in de melkveehouderij zijn niet geweldig momenteel ,en de gemiddelde veehouder heeft nog wel rekeningen van 2016 open staan....
Buiten de deur werken is soms gewoon broodnodig...

KimD

Berichten: 20437
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 22:54

KimD schreef:
SARINO schreef:
Als je overigens 7 dagen bij je vriend in het bedrijf werkt heb je daar toch inkomsten uit?


Inkomsten in de melkveehouderij zijn niet geweldig momenteel ,en de gemiddelde veehouder heeft nog wel rekeningen van 2016 open staan....
Buiten de deur werken is soms gewoon broodnodig...



Ik heb zelf jarenlang gemolken, zowel koeien als geiten. Maar als TS gewoon in loondienst is bij haar vriend krijgt ze ook betaald lijkt mij. :)

assie

Berichten: 9489
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: Geen vervanging

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 23:01

Ik weet niet in welke regio je zoekt, maar bij abiant staan ze geloof ik te springen om melkers. Wellicht is dat een optie voor je?

En wat betreft je huidige werk: neem ontslag! Je gezondheid gaat altijd voor een uitzendbaan

SARINO

Berichten: 469
Geregistreerd: 06-07-12
Woonplaats: den helder

Re: Geen vervanging

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 23:15

Ik weet niet of ze ''gewoon" in loondienst is??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 23:17

SARINO schreef:
Ik weet niet of ze ''gewoon" in loondienst is??


Nee, ik ben helemaal niet in loondienst...

Abiant is niet mijn regio helaas, zit in Drenthe Overijssel :)

Shadow0

Berichten: 43519
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 09:48

KimD schreef:
Ik denk eerlijk gezegd dat dit ook aan jou communicatie ligt. Zoals wel doorschemert in je berichten is communiceren niet je sterkste punt.


1. maar goed dat zij geen communicatiemedewerker is dan - maar het is echt prima dat niet iedereen overal even goed is
2. communicatie is tweerichtingverkeer, waarbij het uitzendbureau degene is met de mensen die juist beter zouden moeten zijn in communicatie. Dat is immers een deel van hun taak.

Het is wel heel makkelijk om iedere keer de jongste / minst communicatief sterke persoon daarin de meeste verantwoordelijkheid te geven.

Goof

Berichten: 28828
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 09:48

amoj schreef:
Oh excuse me hoor, iets met druk zijn...

Ik heb gebeld en nogmaals aangegeven te willen stoppen. Maar weer werd er doorgedramd dat ik het wel om de week kon doen.


Stop met zeggen dat je 'wil stoppen'.
'Iets willen' geeft een wens aan en daar kun je een 'ja' of een 'nee' op krijgen. Ik wil ook wel later beginnen zodat ik uit kan slapen en ik wil ook wel vroeger naar huis om van het zonnetje te genieten, maar daar gaat mijn baas echt niet mee akkoord.
Wees duidelijk, meld je ziek of deel heel kort mee dat je per direct stopt. Niet 'ik wil', maar 'ik stop'.

Anoniem

Re: Geen vervanging

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 12:07

Duidelijk (haha ;) ) goof, dankje.

Communicatie is echt niet m'n sterkste punt en dat weet ik, meestal ben ik veel te aardig en ik laat te veel over me heen lopen.

Ik ga straks weer bellen!

Ook naar het nieuwe uitzendbureau.