Waar hebben bokkers hun webshop?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Booooo

Waar hebben bokkers hun webshop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-17 11:03

Goed, de titel zegt het al...

Ik ben een startend ondernemer, en wil ook een webshop.
Ben op mijnwebwinkel, de gratis versie aan het uit proberen, dit kan tot 25 producten. In principe is dit genoeg, maar je krijgt dan altijd mijnwebwinkel in je url te staan. Ik heb al wel een domeinnaam (bij mijndomein). Bij de gratis versie kan je overigens ook wel alles koppelen (bank/winkelwagen/myparcel).

Waar hebben jullie een webshop? Wat zijn de kosten?

Weten jullie goedkope bedrijven waar je een webshop kunt beginnen als starter?

Anoniem

Re: Waar hebben bokkers hun webshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 11:09

Wij zitten nu bij Seoshop (al heet dat nu Lightspeed), is wel een wat duurder platform (al hebben wij een "oud" en aangepast pakket) maar zitten wel enorm veel functies en mogelijkheden in en is met allerlei add ons goed uit te breiden, maar het is ook niet zo dat als je die niet wil dat je webshop dan niet functioneert.

Binnenkort stappen we over op Magento, maar die zijn we helemaal custom in elkaar aan het zetten dus dat kan ik je niet aanraden :+

De kosten van Magento weet ik zo 1,2,3 niet, Lightspeed is tegenwoordig vanaf 49 euro. We hebben ook CCV ofzoiets gehad (volgens mij is dat gelijk aan mijnwebwinkel?) en dat doen we nooit meer. Wat een rampenplan :+

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-17 14:23

Seoshop(Lightspeed) komt me bekend voor! Al is 49€ per maand nu nog veel te veel voor ons.

Bedankt voor je reactie in ieder geval! Denk dat ik het voorlopig maar even bij de gratis versie hou :+

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 14:38

Ik heb bij strato een webshop en betaal €20,- per maand. Erg makkelijk om mee te werken en ik kan onwijs veel producten plaatsen

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 14:40

Bij ccv-shop, het m pakket voor 20 euro per maand. Dan kan je max. 50 producten op je webshop zetten.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 17:56

Ik zit met mijn sites bij Transip op een eigen server. Een webshop van een vriendin draait bij mij en die hebben we zelf geprogrammeerd omdat het heel specifiek was.