Engels bedrijf gezocht! (Onderzoek)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lienek

Engels bedrijf gezocht! (Onderzoek)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-17 21:05

Hoi Bokkers.

Ik ben eigenlijk wel met spoed op zoek naar een bedrijf in Ierland of Engeland waar ik een klein onderzoeksverslag over mag schrijven.
Voor mijn minor dien ik dit in April te voltooien en mijn plannings rapport moet woensdag worden ingevelerd. Plan a en b gaan niet door waar door ik nu wel begin te stressen.
Indien ik geen bedrijf vind loop ik een half jaar studie vertraging op.

Wat zijn de eisen: locatie in Engeland of Ierland.
En waar ik een interview of surveys en een observatie mag komen doen.
Al mag ik maar een uurtje of half uurtje aanwezig zijn. Zo lang ik maar kan aan tonen dat ik in een engelstalig land ben geweest.
Het stelt niet zo veel voor aangezien het verslag zelf ook maar heel klein is, maar in drie weken een plek vinden is dus echt heel lastig. En wellicht heb ik te hoog ingezet door bij bedrijven als LinkedIn en Google onderzoek te willen doen. Helaas van het management van Google mag het niet vanwege de strenge privacy regels want het leek nog redelijk positief in het begin.
Maar helaas de stress schiet er echt in en Bokt is echt mijn laatste hulpmiddel om mensen te bereiken.

Voor meer informatie stuur een pb of reageer hier onder!
Onderwerp mag overigens van alles zijn, dit kan dus helemaal in overleg gaan!

Wie oh wie heeft de gouden tip?

96Laura

Re: Engels bedrijf gezocht! (Onderzoek)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:22

Al gedacht aan een museum oid? Denk dat zij makkelijker zijn dan profitorganisaties!

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-17 21:24

xSetjeslover schreef:
Al gedacht aan een museum oid? Denk dat zij makkelijker zijn dan profitorganisaties!

Ja al aan gedacht maar die wordt dus al door de biologie studenten gedaan. Ik studeer IBL heb een vrij brede studie maar een museeum zullen ze vanuit school wel minder waarderen denk ik.
Zat er al aan te denken om anders gewoon naar Londen te vliegen dan ter plaatse bedrijven of winkels te benaderen. Maar dan zit ik nog steeds met mijn planning report natuurlijk :p

Eulogy

Re: Engels bedrijf gezocht! (Onderzoek)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 00:19

Ik werk in Engeland dus ik zou het hier eventueel voor je kunnen vragen? Ik werk bij een "onderdeel" van een FTSE 250 bedrijf.